40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סגן השר קרא: נחזור לבנות את גוש קטיף ליד עזה

סגן השר איוב קרא אמר במהלך הנחת אבן פינה לישוב נטע “גירוש יהודים מגוש קטיף הביא אפס תוצאות, גירוש צהל מלבנון הביא אפסתוצאות, והקפאת הבניה הביאה אפס תוצאות

 
סגן השר  איוב קרא אמר במהלך הנחת אבן פינה לישוב נטע “גירוש יהודים מגוש קטיף הביא אפס תוצאות, גירוש צהל מלבנון הביא אפסתוצאות, והקפאת הבניה הביאה אפס תוצאות, ובמזרח התיכון כללי המשחק הם אחרים הקם להורגך השקם להורגו, רק החזק שורד כאן והוויתורים שמוגשים ע”י ישראל כמחוות לרצון טוב, נקלטות בעולם הערבי כחולשה וכניעה ולחלשים אין מקום בשכונה של המזרח התיכון “.
“אני גאה בממשלה שידעה לכבד את החלטותיה ולעמוד על רצונה למרות לחצי העולם, וגאהבציבור שכיבד את החלטת הממשלה ומגבה את ראש הממשלה. והיום אנחנו חוזרים לבנות את גושקטיף בלכיש ונחזור לבנות את גוש קטיף ליד עזה כי אם לא היינו יוצאים מעזה גלעד שליטהיה נשאר בינינו, ולכל המקטרגים אותנו אני אומר, עם ישראל לא בא לבנות דמוקרטיה אלא בא לבנות מדינה, ואת החנפנותוהפרגמטיזם צריכים להקפיא ולא את הבנייה”.
סגן השר קרא הניח אבן פינה לישוב נטע בהשתתפות יו”ר הקואליציה ח”כ זאב אלקין, ח”כ אורי אריאל, ראשי מועצות, רבנים ועקורי ישובי גוש קטיף.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישוב דרוזי חדש בגליל המערבי

אריק זיו ויזר

העדה הדרוזית מוקירה את סגן השר קרא

אלי חזן

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

דין טראבין כדין פולארד

אריק זיו ויזר

קרא: “שחק ז”ל איש של אמת, מלח הארץ”

אלי חזן

“אסור לוותר על ארץ הקודש שהובטחה מאלוהים לעם היהודי”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן