32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

"סבתא בישלה ממשלה ולמי לא נשאר ?"

אריק זיו על חלוקת התיקים המסתמנת בליכוד ועל הרגעים האחרונים לפני הקמת הממשלה הבאה של נתניהו

 

 

נתניהו סוגר פינות אחרונות ואו ט וטו מתחיל לחלק את השאריות לשרי הליכוד. לאחר שהשר ארדן החל במסע הביקורת שלו על מה שנשאר לליכוד ולאחר שהבין כי תיק החינוך עבר לבנט, קיטוריו חוצים שלב ועוברים לבכיינות. בכיר מאוד בלשכת נתניהו אמר : "לא מקשיבים לבכיינים. הליכוד מקבל כמות שמחפה על איכות התיקים. בממשלת נתניהו הרביעית יכהנו כפול שרי מהליכוד מאשר בממשלה היוצאת.

מה שכבר ברור הוא ששרי הליכוד – בוגי,ארדן,כץ,סילבן ושטייניץ – ימשיכו בתפקידי שרים. אליהם מצטרפים באופן ברור מירי רגב כאישה הראשונה , בני בגין והצמד אלקין ולוין. על שלושה תפקידי השרים נאבקים דני דנון,גילה גמליאל, צחי הנגבי וחיים כץ. סגן השר אופיר אקוניס מיועד כפי הנראה לתפקיד השגריר באו"ם

מה שמסתמן הוא שבוגי יעלון ימשיך בתפקיד שר הביטחון, ישראל כץ בתחבורה, ארדן יקבל את הכלכלה או הפנים המצומצם תלוי בדרעי, שטייניץ בטחון פנים או משפטים, מירי רגב רווחה או נגב וגליל, סילבן פיתוח אזורי או בטחון הפנים, אלקין תיירות או מדע, לוין תקשורת או תיירות, חיים כץ ירצה את הרווחה, צחי הנגבי אסטרטגיה או מודיעין, דנון רווחה או אזרחים ותיקים.

מסתמן שבמהלך יום ראשון יחל מצעד חברי הכנסת למשרד ראש הממשלה וכל אחד יקבל מנתניהו את התפקיד שלו בקדנציה הזאת. עד אז ימשיך הרחש בחש לגבי התפקידים המיועדים, ללא ספק הלחץ גבוה בצמרת הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיכום מושב החורף: שומרים על ארץ ישראל

אריק זיו ויזר

רגב מזהירה: "תהיה כאן רעידת אדמה חברתית – יקומו כאן ערי אוהלים"

אלי חזן

הצעת חוק: חנינה למתנגדי ההתנתקות

אריק זיו ויזר

מי שחלם. נאום יו"ר הכנסת בערב יום העצמאות 2013

אלי חזן

חברי כנסת מהליכוד במסרים נגד ממשלת אחדות

אריאל אילוז

"המורכבות הפוליטית אינה קשורה למחויבות שלנו לכל ילד ירושלמי"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן