22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נתניהו נוגע בעם

איפרגן "ברקת הפקיר את ירושלים", ממשלת הצללים של ליברמן, נשיא הספינים, יצחקוב בדרך הנכונה, חזן נגד הסיעה, גילה נגד אלקין ולוין

נתניהו נוגע בעם

אם עד הבחירות האחרונות ראינו את נתניהו מנותק מהציבור ומשאיר לסביבתו לטפל בפוליטיקה, מה שבלשון המעטה לא הועיל לו, הרי שמאז הבחירות נתניהו ראה כי כאשר הוא מדבר ישירות אל העם המצב משתנה לטובה. מאז נתניהו משתמש ברשתות החברתיות ומקיים כנסים פוליטיים. השבוע היה נתניהו בכנס באופקים, הכנס היה מוצלח מאוד ועל כן נתניהו עומד להמשיך להגיע לכנסים, מסתמן כי בכל חודש הוא יקיים כנס במקום אחר.


מפקד בליכוד

 

בשבוע שעבר פרסמנו את גודל המפקד לפי סניפים, בשבוע החולף פנו הרבה סניפים שטענו שהם הביאו יותר, אז בדקנו את הדבר והתברר שלא כל הטפסים שהגיעו הוקלדו, וכל הזמן מעדכנים, אם כך הדבר, קרוב לוודאי כי המפקד הרבה יותר גדול ממה שדיווחנו עליו.

ואם עסקנו במפקד, אז אי אפשר בלי להתייחס לכנס של תנועת הקבלה העולמית שנערך השבוע. מעולם לא הייתה נוכחות פוליטית בכירה כמו שהייתה השבוע,  השרים ישראל כץ, גלעד ארדן ומירי רגב עמדו יחד על הבמה.
בקיצור, עשו כבוד לאביהו סופר, האיש שמאחורי המפקד הגדול של תנועת הקבלה.

מוטי אוחנה, חבר מרכז מירושלים, שהגיב על האירוע התריס כי מפקדים מאורגנים הורסים את הליכוד. מנגד, מפקדים גדולים עורכים ליכודניקים אותנטיים כמו ביטן, אורי פרג', דודי אמסלם ואחרים.

ניר ברקת, קטי שטרית ומתפקדים מבל"ד?

השבוע עשה ניר ברקת כנס של מתפקדים חדשים, לטענת גורמים מסביבת ניר יש כבר 2000 מתפקדים חדשים.
מי שנכחו בכנס מדווחים על כמות זעומה של נוכחים ובעיקר על אינטרסנטים שמקווים לגזור קופון.

המפקד העצום שהחל בליכוד מטיל צל ענק על המהלך של ברקת, שמתפקדיו הם או מתפקדי אינטרנט שאי אפשר לסמוך עליהם או מאורגנים שכבר מתנהלים באופן עצמאי מול גורמים בליכוד ואינם בכיס של ברקת.

עשרות אלפי מתפקדים חדשים בליכוד יקזזו בקלות את מה שיביא ברקת.

מה שברור לגבי מתפקדים החדשים, אם הם מתפקדים מתוך זהות עם ניר ואין את הסנכרון עם הליכוד אז יצא שכרנו בהפסדנו.
מי שמגיעה השבוע לסביבתו היא ראש המטה לשעבר של השר כץ, קטי שטרית.

הבעיה היא שקטי מקושרת למספר קבוצות שהקשר ביניהן איננו אפשרי, לפי טענתה היא מחוברת לאביהו סופר מתנועת הקבלה ולליכודניקים החדשים, מנגד היא מחוברת לקבוצת שטרן ומנהיגות יהודית, עכשיו קטי בקשר עם גורם שהיה בעבודה וגם הוא וחבריו פוקדים לליכוד, מה שרק חסר שעוד יביאו לנו מתפקדים מבל"ד .

מה שברור שטוב לליכוד לא ייצא מזה.


איפרגן "ברקת הפקיר את ירושלים":

 

משה איפרגן התנתק מקבוצתו שפועלת עם ברקת, הוא ואחרים מקימים קבוצת פעולה חדשה בירושלים. איפרגן תמך בברקת, אך לאחרונה התנתק, שאלתי אותו לגבי המצב החדש.
"ברקת הפקיר את ירושלים. רק השבוע התפרסמו נתוני ההגירה השליליים בירושלים, במקום להתמקד בביצוע התפקיד החשוב שלו הוא מפנה עורף לתושבי הבירה.
מדהים אותי שהוא באמת חושב שצמרת הליכוד תיתן לו לתפוס מקום חשוב, לא ברור על מה הוא נלחם, על להיות יו"ר וועדה בכנסת במקום להקדיש את זמנו ומרצו למען עיר הבירה?

שים לב שב 2011 ברקת הציע לחלק את ירושלים, היום הוא חוזר בו. כשהחל גל האלימות הוא ניצל את המצב ובמקום לחזק את הממשלה ואת תושבי העיר הוא נהג כאחרון האופוזיציונרים. לליכוד יש שרים מצוינים, ברקת לא מוסיף דבר".
ומה לגבי המפקד?

"זה הכי מצחיק, האיש הצטרף אתמול לליכוד וכבר הוא פוקד מכל הבא ליד, שתי דקות בליכוד וכבר הוא מזיק.
אבל המפקד העצום שמתנהל היום בליכוד ישים בצל את מפקד האינטרנט של ברקת".

ומה לגבי חבריך שחברו אליו?

"רק אחדים מהם, והדבר הכי מאכזב הוא שליכודניקים יושבים עם אנשי מפלגות אחרות ויריבות ומשתתפים בקנוניה שפוגעת בליכוד. מדובר בחוסר כבוד, אבל את מה שיש לי לומר ולעשות אומר ואעשה בתזמון המתאים".


נשיא הספינים

 

הנשיא ריבלין דומה לשיבולת בשדה, כאשר אתה מסתכל על שדה בעת הרוח אתה רואה כיצד השיבולת נעה לפי הרוח.
כך הנשיא שלנו, עכשיו רובי חתך ימינה ומנע מזחלקה לבוא לאירוע בבית הנשיא.
בקיצור, פעם הוא נגד חוק ההשעיה ופעם הוא מבצע את רעיון החוק בעצמו, נראה שריבלין מתחרה ביובל המבולבל.


מזכיר הממשלה

כבר שבועות רוחשות שמועות לגבי זהות מזכיר הממשלה,
המועמד שהיה מוביל גיא רוטקופף הוא כבר מועמד לשעבר, אחריו נכנס להובלה אורן הלמן אך מתברר כי הלמן גם מוגדר כמועמד לשעבר, בינתיים נשאר דוד שרן, אך לא נראה שהזירה תישאר פתוחה עוד הרבה זמן.
עוד יתברר כי ממלא המקום של מזכיר הממשלה יהפוך להיות קבוע.


צעירים

 

מבט אחר על צעירי הליכוד.  אומנם לאורך זמן אני מעביר ביקורת, אך יש שם צעיר מבטיח בשם מיכאל יצחקוב, ראש מועצת הצעירים. כאשר נבחר העלו ביקורת עליו באתר אז הוא הבטיח כי הוא יוכיח שמועצת הצעירים תפרח
ותפעל. לפני מספר שבועות ערך ישיבה של מועצת הצעירים במעלה אדומים השבוע אמר לי שהוא הולך לקיים את הישיבה הבאה באחת מעירות הפיתוח.
אין ספק שזהו מהלך שיקשור את צעירי הליכוד עם צעירי הפריפריה. למותר לציין שהוא גם מכהן כיועץ פוליטי לצחי הנגבי.
לא מן הנמנע שעוד נראה אותו מגיע לכנסת במחוז שלו, מישור החוף.
אני ממליץ ליצחקוב לקחת על עצמו פרויקט, את עניין המסתננים ודרום ת"א. מעבר לפעילות הפוליטית החשובה שלו לצעירי הליכוד אין אף פרויקט ציבורי שהם עוסקים בו, ואין ספק שסוגיית המסתננים חשובה מאין כמותה.


אמיר אוחנה

 

השבוע הפך אוחנה לשק החבטות של השמאל כאשר הם הגישו מספר הצעות חוק בעניין הלהט"בים, אך אוחנה הבהיר שחשובה לו יציבות הקואליציה והוא לא הצטרף למהלך שלהם. מיד החל מטר השמצות מהצד של השמאל.
אמיר אוחנה הוא החד-מיני הראשון שנבחר בליכוד לכנסת, אמיר מייצג קו ביטחוניסטי וימני. אין ספק שהשמירה על יציבות ממשלה לאומית מראה על בגרות פוליטית שאינה נמצאת אצל אחרים מנוסים ממנו, כדוגמת ליברמן, שגנב

מנדטים מהימין ופועל להפיל ממשלה לאומית.

ליברמן ולפיד, צמד דיקטטורים כושלים

מול ועידה קטנה ומצומצמת פרש ליברמן את משנתו שהוא צריך להיות שר ביטחון.
מדהים לראות כיצד ליברמן ולפיד מרמים את הציבור, שני דיקטטורים שמנהלים את מפלגותיהם כמו מנהיג צפון קוריאה שכחו ששניהם כשלו בתפקידיהם.
לפיד ניהל בזמנו קמפיין "איפה הכסף?" הגיע למשרד האוצר ונכשל, עכשיו הוא מתחפש לשר חוץ.

במשך 6 שנים רצופות כיהן ליברמן כשר חוץ, 6 שנים של אפס עשייה ואפס הצלחה בהסברה ובמאבק בחרם.
שני דיקטטורים, אחד בוגר במחנה ואחד שירת 3 חודשים כג'ובניק, שניהם כשלו בכל תפקיד שמילאו, ביזיון!!!

ממשלת הצללים השמאלנית של ליברמן "הימני"

יש לליברמן ולחברי בשמאל ממשלת צללים: בוז'י ראש ממשלה שהולך לישון, ליברמן שר ביטחון עם ניסיון של 3 חדשי שירות כג'ובניק, לפיד נכשל באוצר אז עבר לחוץ, סתיו שפיר שרת הפנים שתחזיר אותנו לאיפה שנולדנו, למצרים, ופרופסור יונה שר לביטחון הפנים. 
אלה חבריו של ליברמן האלק ימני.


מאבקים בליכוד

 

במעגל הראשון של צמרת השרים של הליכוד יש כיוונים של אחדות. אצל ישראל כץ, ארדן והשרה מירי רגב יש כיוונים של פרגון ואחדות, והשבוע היו בכנס ביחד, ולפני מספר שבועות השר ישראל כץ פירגן לשר ארדן.

במעגל הבא המצב שונה, השרים יריב לוין וזאב אלקין שמונו לקבוע  אמות מידה להעברת תקציבים למגזר הערבי, נתקלים בשרה גילה גמליאל המתנגדת לקביעת אמות מידה, מבחינתה אפשר להעביר מיליארדים דרך הנהגה ערבית אנטי ציונית המעודדת טרור. מבחינתה אפשר להמשיך בבנייה הבלתי חוקית, באי גביית ארנונה, בפשיעה מוגברת ומה לא?
מי מבטיח שהכסף לא יזרום לשחיתות ולמימון הכוח של האנטי ציונים במגזר הערבי?

במעגל אחר יש לנו את אורן חזן נגד סיעת הליכוד. חזן היה שותף השבוע לעימות עם צחי הנגבי אחרי שנפלה הצעת חוק של ענת ברקו, הטענה של צחי הנגבי הייתה שחזן לא ענה לטלפונים , מנגד אורן חזן טוען בצדק לא רק אני מהקואליציה הייתי חסר, חצי ממנה לא היה בהצבעה.

גם צחי וגם אורן צודקים וטועים, אורן צריך לגלות אחריות ומנגד צחי צריך לדעת לספור אצבעות , בזמן שאלקין עמד בראש הסיעה דאג אלקין תמיד לספור את האצבעות, פה נראה כי הסיעה מתנהלת יותר על מזל.

אורן חזן, מיום כניסתו ועד למהלומה שקיבל עם הכתבה של עמית סגל בערוץ 2 מתנהל האוטסיידר בסיעה ובכנסת. המריבות שלו הן תמיד מתוקשרות, הוא רב עם בוגי ויולי מצמרת הליכוד ועד לרדיפה של חברת הכנסת הצעירה שרן השכל.

אורן חזן צריך פשוט להירגע ולהבין שהוא בא לשרת ציבור ולא להיות סטנדאפיסט.

הלקח החשוב ביותר הוא עבור ראש הממשלה, נתניהו חייב לעשות סדר בסיעה ובקואליציה, ומוטב שעה אחת קודם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מנהרות הכסף יקרסו

אריק זיו ויזר

מי יעמוד בראש?

אריק זיו ויזר

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר

הרוזן והקצב

הבן של ההיסטוריון עשה היסטוריה.

אריק זיו ויזר

עלובי התרבות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן