29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

נתניהו : “לכו להצביע – עתיד המפלגה בידיכם”

לקראת ההצבעה מחר במרכז הליכוד ראש הממשלה בראיון מיוחד ובלעדי לאריק זיו – עורך האתר ליכודניק 

 

 

אדוני רה”מ אני מודה לך על הראיון לליכודניק, אחרי הניצחון בבחירות.

לצפייה בראיון המצולם לחצו כאן 

מה המשמעות של ההצבעה?

“המשמעות קריטית, האם הליכוד תמשיך כמפלגת שלטון או תאבד אחיזה בהנהגת המדינה. השיטה קובעת הרבה, אני מביא פשרה מאוזנת שהציע דוד ביטן. היא משלבת בין הצורך לשמור על 100,000 מתפקדים שעזרו לנו להביא כמיליון מצביעים אל הקלפי. אנחנו אומרים שהם יבחרו את הרשימה הארצית וחברי המרכז יבחרו את המחוזות. זה השילוב הנכון”.

יש מצב שחברי המרכז מרגישים שהם מאבדים את השפעתם. איך אתה רואה את זה?

“בדיוק הפוך. בשיטה הזו הם באים לידי ביטוי בהשפעה שלהם ע”י המתפקדים וגם ע”י המחוזות. הם לא מבינים שהשיטה המשפטית השתנתה והפיכת המרכז לגוף בוחר משנה את הכללים ומטילה הגבלות חמורות מאוד על הקשר בין חברי המרכז לשרים. כלומר, במקום לחזק את הקשר בין השרים לחברי המרכז, החזרת המרכז לגוף בוחר בלעדי תביא לניתוק הקשר. אני רוצה לחזק ולשמור על הקשר וגם לשמור על המתפקדים וזה נכון ציבורית ומשפטית”.

קיימת הרגשה שהפעילות בסניפים הלכה לאיבוד. איך אתה רואה את השינוי לזה?

“יש אמת בכך ולכן גיבשנו תוכנית לחיזוק הסניפים ואנחנו הולכים להעביר לזה. אבל האבסורד הוא שהמשאבים לסניפים מגיעים ממיסי המתפקדים ואם נטרוק בפניהם את הדלת נאבד את המשאבים לחיזוק הסניפים. לכן השיטה המשולבת היא הנכונה”.

איך אתה רואה את עתיד התנועה בשנים הקרובות?

“החשש שלי הוא שרוב חברי המרכז, לפי השיחות שלי איתם, אני מדבר איתם, הוא שרובם המכריע תומך בעמדתי. אבל אם הרוב הדומם ישאר בבית יווצר עיוות של רצון הבוחר והמיעוט ישפיע. אני אומר לחברי המרכז: צאו להצביע. אני רוצה את אותה התלכדות שהייתה בבחירות והביאה לניצחון שלנו. אני רוצה את הליכוד בשלטון לשנים רבות, אנחנו יודעים להנהיג את המדינה חברתית וכלכלית, מדינית וביטחונית.

אנחנו עלולים לספוג הכפשות מהתקשורת, אנחנו עלולים להביא אנשים שיגידו שהליכוד תנועה מפוצלת שלא תומכת ביו”ר שלה. הצעת הפשרה תחזק את הליכוד ותאפשר לנו להוביל את המדינה לשנים ארוכות.

לכן אני אומר לחברים: צאו להצביע, זה טוב לחברים וטוב למרכז, ויותר מזה – טוב למדינת ישראל”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ירון ורד זכה בבית הדין הלם בלשכת נתניהו.

אריק זיו ויזר

“פוגעים בדמוקרטיה בליכוד”

אלי חזן

גל התפקדויות לליכוד במגזר הערבי

אריק זיו ויזר

רחלי בן ארי סקעת מבקשת להודות לתומכיה

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף ירוחם

אריק זיו ויזר

העתירה של צדוק כהן וחבריו לכינוס המרכז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן