20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נתניהו לוחץ או לחיץ

הסטנדארט הכפול של לבני, אם כל הכנסים, מיהו חסיד אומות העולם של זמננו.

הקפאת האופוזיציה של לבני
אין ספק כי התיאור של יוסי ורטר בטורו השבועי בעיתון "הארץ" כי נתניהו נכנס עכשיו לימים הנוראים שלו הוא תמצות מדויק של המצב.
נתניהו הכריז על הקפאה לפני 10 חודשים. הקפאה שתתרחש בכל מקרה ובכל מצב. גם המתחייבים וגם האמריקאים ידעו שנתניהו בניגוד לשרון לא שיחק איתם ועמד במילתו אף על פי שהדבר עלה לו בהפסד כוחו הפוליטי. אז, זה נראה בעיניי צוות נתניהו כמהלך מבריק אך ברור היום כי יצא שכרנו הדיפלומטי בהפסדנו במעמדנו הבינלאומי. מתברר כי כל מה שנצבע בזהב ושאר אבנים טובות בתקשורת מתגלה בסרגל הזמן כזפת מבעבעת. כך היה באוסלו כאשר הבטיחו לנו שהשלום בפתח והביאו לנו את ערפאת ושאר סרבני השלום. שם נמצאים היום אבו עלה , אבו מאזן ואבו שהאיד………
כך היה גם כאשר אולמרט הלך ונתן. ונתן. ונתן. אך לא היה מי שיקבל…
אותו שותף יושב היום ברמאללה ומחפש כיצד להמשיך בחזית הסירוב. מי הוא אבו מאזן שיכול להחליף את המדיניות שהוכיחה כי בישראל הסרבנות מנצחת?
מספיק היה לראות את שפת הגוף של אבו מאזן בפסגה בוושינגטון כדי להבין שיש בעיה. אבו מאזן עמד שם כמי שכפאו שד או כמי שכפאו הנייה.
עכשיו שוב הוכח כי כאשר מגיעים לזפת אבו מאזן מנצח הוא סרבן בלתי נלאה ונתניהו נדרש על ידי אובמה להקפיא שוב.
לבני נוקטת בגישת הסטנדארט הכפול ואומרת כי היא תתמוך בנתניהו אם הוא ייכנע ללחצים. בכך היא טווה את הרשת מסביבו. והיה ואם ייכנע תבוא לבני או מי מטעמה ויגידו כי נתניהו לחיץ. היה ולא ייכנע תאמר לבני כי נתניהו סרבן. מעניין כי ללבני ואבו מאזן דרך שווה : שניהם מובלים ע"י יועצים או גורמים אינטרסנטים ושניהם רוצים לראות את נתניהו נופל שדוד לרגליהם.

אם כל הכנסים
לקראת החגים ובמהלכם אנו עדים לריבוי כנסים ואירועים פוליטיים. אין ספק כי הכנס של נתניהו היה אכזבה ארגונית, מה שמראה כי המעגלים מסביבו מנותקים מהתנועה, אך אחריו היו מספר כנסים טובים. הכנס של סער הוכיח כי הצליח להביא הרבה אנשים, מיד אחריו היה הכנס של יולי אדלשטיין וגם הוא יכול לעשות V גדול. אחריהם היה הכנס של סילבן שלום, שם הגיעו הרבה מאוד אנשים והכנס הזה נתמך מאחורי הקלעים ע"י מועצת יש"ע שכיוונה להפגנת כוח אצל היריב של ביבי.
אך אין ספק כי הכנס של ישראל כ"ץ היה הגדול מכולם זאת למרות שבאותו היום היו הרבה פעילויות ביש"ע לקראת סיום ההקפאה ועם כל זה הצליח ישראל להביא למעלה מ 2,500 חברים לסוכה שלו.

סוכת שליט
לפני כחודשיים הציעה מיכל כפרי לבצע פעולה מול הצלב האדום בג'נבה. היא ראתה כי מחבלי החמאס מקבלים מקלט בבית הצלב האדום בירושלים ואז אמרה שהצלב האדום אינו נוקט עמדה מינימאלית למען גלעד שליט והגיע הזמן לשנות התמונה. אז החלטנו כי אנחנו מרימים את הכפפה. עו"ד כלב מאיירס מ"מכון ירושלים לצדק", מיכל כפרי, אלי חזן ועבדכם הנאמן התחלנו להזיז את העגלה. לאט לאט הצטרפו אלינו עוד גורמים : משרד ההסברה, קלוד גרודנמן ברייטמן, קהילות של נוצרים ויהודים וכך גילינו כי יש עוד חסידי אומות עולם גם בזמנים האלה.
אני מזכיר אחד שאין שני לו, אוליבייה פסקל. פסקל הוא נוצרי אוונגליסט שהיה המנוע השוויצרי שלנו. התברר כי לא הפסיק לעשות להצלחת ההפגנה למען שליט וישראל. במשך חודשיים היה עמוד התווך שלנו והוא ראוי לכל הכבוד. תמיד נזכור כי עמדת לצידנו, אין ספק כי האירוע היה הצלחה אך ההצלחה תהיה שלמה כאשר שליט יחזור הביתה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חינוך חינם או בחירות – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

האם בוגי שקרן

אריק זיו ויזר

לאן הולך גדי – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

בנט אתרוג שהפך לצנון !

אריק זיו ויזר

עלה בידו

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן