24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

נתניהו: “הליכוד בלי הצנחות”

מיכאל יארוסלבסקי, ווינה טרפה, עם בנימין נתניהו

נתניהו בכנס פעילים בבית שאן ובנשר

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אמש, 26/1, כנס פעילים בבית שאן ובנשר בהשתתפות מאות חברי ליכוד, במסגרת הפריימריס לראשות התנועה, אשר יתקיים ביום שלישי הקרוב, 31 בינואר.  

בכנס השתתפו שרים, סגני שרים וחברי כנסת מטעם הליכוד, ביניהם: משה כחלון, יוסי פלד, גדעון סער, ישראל כץ, איוב קרא, אופיר אקוניס, מירי רגב, ציפי חוטובלי, דני דנון וציון פיניאן.
בנוסף, השתתפו פעילים בולטים בתנועה, יו”ר מטה הבחירות וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס וראשי הערים המארחים של בית שאן ונשר, מר ז’קי לוי ומר דוד עמר. בבית שאן, עלה על הבמה גם דוד לוי, שר החוץ לשעבר מטעם ממשלת הליכוד. בכנסים הקודמים, בנתיבות ובנתניה, השתתפו אלפי פעילי ליכוד.

ראש עיריית נשר מר דוד עמר הפתיע את רה”מ עם סרטון מ-1998 בו התארח בנימין נתניהו בנשר, במסגרת ביקור ממלכתי בו העניק לשלושה ילדים מהעיר מחשב במסגרת “מחשב לכל ילד”. מיד עם תום הסרטון עלו לבמה מיכאל יארוסלבסקי, ווינה טרפה ותהילה ויצמן נחמני, בני 24, אותם ילדים אשר קיבלו מחשב במסגרת הפרויקט והיום הם סטודנטים מן המניין. עמר: “בזמנו האשימו את רה”מ בפופוליזם, שהוא מנסה לקנות קולות באמצעות מחשבים. היום, כשאנחנו רואים את הילדים שקיבלו מחשבים לפני 14 שנה, אנחנו רואים את החזון ואת הצדק החברתי האמיתי של רה”מ”.

רה”מ בנימין נתניהו נאם על פעולות הממשלה בראשותו, תוך התייחסות אישית לשרים ופועלם במשרדים השונים. הוא סיפר על חיבור הפריפריה למרכז הארץ ויצירת ציר מסחר בין אסיה לאירופה דרך ישראל, באמצעות צירי תחבורה ומסילות רכבת. עוד התייחס רה”מ לחיזוק ההתיישבות בישראל והבטיח כי לא יהיו שריונים או הצנחות בליכוד “המפלגה הדמוקרטית ביותר בישראל”.

מדברי רה”מ: “פעולות ממשלת הליכוד הן בגדר מהפכה של ממש בכלכלה, בתחבורה, בחינוך, בשמירה על הסביבה, בחברה. נוסעים בבית שאן ובנשר ורואים בניינים, כבישים, כיכרות, עסקים. מקומות אלה היו פריפריה אבל חיברנו בחזרה את מדינת ישראל, כאשר החזון פשוט מאוד- מקריית שמונה ועד אילת בלי רמזור אחד. לא לקרב את הפריפריה, אלא לבטל אותה כליל”. “הדרך שלנו היא הדרך הנכונה להנהיג את הליכוד ולכן אני מבקש שתצאו להצביע בשבוע הבא. אף אחד לא ישמור על ההתיישבויות כמונו, אף אחד לא יביא לשגשוג כלכלי וחברתי כמו הצוות שלנו, בלי הצנחות ובלי הבטחות. אני מחכה לראות אתכם בקלפיות”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

במבחנים יהום הסער

אלי חזן

נאומו במליאת הכנסת של בנימין נתניהו בהשבעת ממשלתו

אריק זיו ויזר

הממשלה אישרה סופית את חוק גמליאל

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין : “מגנה את חילול בית הכנסת ביריחו”

אלי חזן

השר כחלון החל את השנה בכפר סבא

אריק זיו ויזר

סילבן שלום:”חברון נכבשה על ידי הערבים ללא משפט”

אלי חזן
דילוג לתוכן