26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נתניהו הבטיח ליברמן יקיים

 אנחנו על המפה, יוון כמשל, מי כאן באמת הרוצחים, ניר ברקת התקווה הלבנה

נתניהו הבטיח אך דומה שליברמן מקיים. השבוע התבשרנו כי האיש מגבעתיים – האיש וההתמודדות משה ליאון – נפל לחיקו החם של ניר ברקת וחבר אליו לסיעה ולקואליציה. בן כספית, דוברו של ליברמן ושונאו של נתניהו, ממשיך בהרגלו : הוא העניק כותרת לכתבה ולפיה נתניהו חושש מליברמן. אז בואו נשים זאת על השולחן : הדבר לא מזיז לראש הממשלה .מצד שני, אפשר לתקן את הרושם המוטעה של כספית ולהביט בזה דרך כמה תרחישים.

תרחיש ראשון

לנתניהו זה אולי עוד שלב לכניסת ליברמן לממשלה. ליברמן יקבל את המשרד לענייני ירושלים ולניר יהיה זרוע במשרד. נשאלת השאלה האם ניר יהפוך להיות בובה של ליברמן? או האם ליברמן ימנה את אנשיו דרך ניר ברקת?

דומה שרק העתיד יוכיח.

מה שנראה עכשיו שמי שהולך לשלם את מחיר כניסת ליברמן לממשלה הוא אלקין שיאלץ לעזוב את התיקים של קליטה וירושלים לטובת החלל והמדע.

תרחיש שני

ניר ברקת שידוע בתיעוב שלו לליברמן ושליחו לאון פעל בקור רוח, הכניס את ליאון ומילכד אותו בתוך הסיעה המשותפת .

תרחיש שלישי

ליברמן יודע שאין לו יכולת להביא מנדטים ולכן יוצר חיבור עם ניר ברקת. ניר יהיה הקטר שיביא מנדטים וישאיר את ישראל ביתנו על המפה הפוליטית. ניר יצפה להרכיב את הממשלה הבאה. 
בקיצור ניר מתחיל להפוך להיות עוד תקווה לבנה לאליטה מהשמאל.


יוון כמשל

 

ראש ממשלת יוון הודיע השבוע על הקדמת בחירות . חבריו למפלגה לא תומכים במדיניות שלו. מתברר כי גם כאשר מגיע אנרכיסט לראשות ממשלה הוא לא יכול ליישם מדיניות של לחלק בלי הכרה מקופת המדינה ולכן חבריו לדרך לא תומכים בו. בוז'י צריך להבין שגם אם הוא היה עכשיו ראש ממשלה הגורמים הפוסט ציונים לא היו יכולים לקבל את המנהיגות שלו. 
נקווה שהעם היווני יתעורר ויבין כי ליוון אין תקווה תחת מנהיגות השמאל האנרכיסטי. הם עשו מהפך והלכו למשאל עם על נושא גוש האירו. העם הצביע איתו וראש ממשלת יוון נאלץ לקבל את תוכנית מדינות אירופה. חבריו למפלגה לא מקבלים את דרכו ולכן הוא פנה שוב אל העם.


מי כאן באמת הרוצחים ?

 

בכל פעם שאנחנו עומדים על דעתנו או אז מזכירים לנו כי הרוצחים באים ממחנה אחד. כאילו  כ כי שבמחנה שלהם אין רוצחים. טענה פשוט מגוחכת. אצלנו כאשר סהרורי לוקח את החוק לידיים הוא שייך לאלו שאלוהים מדבר איתם. הצד השני פשוט משמיד את כל מי שלא מסכים איתו. 
כך היה בתקופת המחתרות כאשר הם הסגירו לבריטים את לוחמי האצ"ל והלח"י וכך יצאו מהמחנה של השמאל מרגלים ומהם רודפי חיילים וקציני צבא. את החרם על ישראל הובילו אנשי שמאל מהקרן החדשה ולכן בואו לא בכל פעם נאשים אחד את השני. בואו נתווכח אבל שלא נדביק לכל מחנה את הטרוף של הקיצון


אנחנו על המפה

 

מכבי תל אביב חזרה עם תיקו 2 מבאזל. ללא ספק אחד המשחקים שיהפוך להיות אבן דרך במועדון המפואר הזה. אומנם אני לא אוהד מכבי תל אביב אבל מה שברור הוא שמכבי שמה את מדינת ישראל על מפת הכדורגל האירופי.  יתר על כן, באזל היא קבוצה הבנויה על ליגיון של שחקנים זרים ומכבי עלתה למגרש אם ספרתי נכון, עם  2 זרים. אז כן אנחנו על המפה.
ואם עסקנו בכדורגל איך אפשר בלי הלה פמיליה של בית"ר ירושלים. בבדיקה שנעשתה מתברר כי בית"ר מכרה 1000 מנויים לעונה הקרובה. כלומר בית"ר נמצאת כמעט חמישה אחוז ממכבי חיפה וכעשרה אחוז ממכבי תל אביב והפועל באר שבע. כלומר חיבוק הדוב הגזעני של אוהדי ביתר מביא אותה לפי פחת. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

בנט חלש מול ביידן

אריק זיו ויזר

מירי על המפה

הרויזיוניסט

השב״כ,ערוצי התרעלה,הגנרלים ובן גביר

אריק זיו ויזר

הליכוד יוצא מחרות לעבדות/ יומן פוליטי מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

הפריימריז בליכוד : הפסדו של הסרקזם

אריק זיו
דילוג לתוכן