19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

נשים מדליקות משואות ? מבט אחר של עו”ד תמר הר-פז

 

בראיון לערוץ 7 מסבירה עו”ד הר-פז, יו”ר “פורום נשים ציוניות”ושותפה במשרד עוה”ד קדוש , הר-פז ושות’ למה היא סבורה שההחלטה הזו של השרה, מהווה הדרת גברים ויוצרת פילוג בציבור ולא עושה חסד אף עם הנשים,
שנתפסות כמי שהגיעו למעמד הזה רק בזכות שהן נשים ולא בזכות כישוריהן והשגיהן האישיים.
לדבריה אשה שנענית ליוזמה כזו, עשויה לגלות שהקריירה והדימוי שלה דווקא נפגעו. עוד מסבירה עו”ד הר-פז למה פמיניזם קיצוני משרת תמיד את השמאל ופוגע בחוסן הלאומי.

בראיון לערוץ 7 מסבירה עו”ד הר-פז, יו”ר “פורום נשים ציוניות”ושותפה במשרד עוה”ד קדוש , הר-פז ושות’ למה היא סבורה שההחלטה הזו של השרה, מהווה הדרת גברים ויוצרת פילוג בציבור ולא עושה חסד אף עם הנשים, שנתפסות כמי שהגיעו למעמד הזה רק בזכות שהן נשים ולא בזכות כישוריהן והשגיהן האישיים.

 

לדבריה : “אשה שנענית ליוזמה כזו, עלולה לגלות שהקריירה והדימוי שלה דווקא נפגעו”. עוד מסבירה עו”ד הר-פז למה פמיניזם קיצוני משרת תמיד את השמאל ופוגע בחוסן הלאומי.

לראיון המלא מערוץ 7 לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יש עיתון לחג שבועות וזה עיתון אהב”ה

אלי חזן

הפגנה גדולה אמש למען שחרורו של עודה טראבין

אלי חזן

ליבנת:ב 99 אף אחד לא שם לב לארגזי החומרים על עמותות ברק

אריק זיו ויזר

“המשפחה” – פורטל חדש בישראל

אלי חזן

אנשי ליכוד מקדמים זכויות אדם של פלסטינים

אלי חזן

זוכרים את עוזי כהן

אלי חזן
דילוג לתוכן