21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

נשיאות ועידת צעירי הליכוד: ניהול מרכזי צעירים, טיפוח קשרים עם משרדי ממשלה רשויות מקומיות ונדל”ן

עוד הוחלט כי ועידת צעירי הליכוד תכונס להרמת כוסית לקראת חג הפסח

 


יו”ר הנשיאות אריאל קלנר החמיא לחברי הנשיאות: “אין עוד גוף בצעירי הליכוד שמאגד קבוצה כל כך קטנה, אך איכותית, מובילה ובעלת משמעות כמו נשיאות ועידת צעירי הליכוד

 

נשיאות ועידת צעירי הליכוד, התכנסה השבוע במצודת זאב, לפגישת עבודה ותכנון המשך הפעילות והעשייה. בפגישה אשר נערכה ביוזמת יו”ר הנשיאות אריאל קלנר, נכחו חברי הנשיאות: יו”ר אגודת הסטודנטים של מכון לב רזי בן ציון , חברת הוועד מנהל אלה קובלנץ,  יו”ר מועצת סניף עכו רותם אוחנה וכן יזם הנדל”ן אבישי בוחבוט.
בפתח הישיבה העלה יו”ר הנשיאות אריאל קלנר, את החשיבות של נשיאות הועידה כגוף הייצוגי של ועידת הצעירים, בעל תוקף מעמד איתן מבחינת הליכוד. “חברי הנשיאות הם הקרם דה לה קרם של צעירי הליכוד” שיבח קלנר את חברי הנשיאות והוסיף “יש פה חברים המכהנים כחברי מועצות מוניציפאליים, יועצים לשעבר, יזמי נדלן, מנהלי מרכזי צעירים, אנשי אקדמיה מוכשרים ויושבי ראש אגודות סטודנטים. והכל בפריסה ארצית”.
במהלך הפגישה נדונו אפשרויות לפעילות משמעותית לצעירי המפלגה, וכן הוחלט על כינוס ועידת צעירי הליכוד לטקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח. בנוסף ניתן דגש על העצמת הצעירים וסוכם כי בשיתוף עם אנשי מקצוע, יועברו לכלל חברי צעירי הליכוד, הרצאות וימי עיון בנושאים כגון השקפת עולם לאומית, ניהול עמותות, חיזוק מרכזי הצעירים, יצירה ושימור קשרים עם משרדי ממשלה ורשויות מקומיות, ניהול אגודות סטודנטים ואפילו נדל”ן.
בתום הפגישה החמיא היו”ר קלנר לחבריו לשולחן הנשיאות ואמר “אין עוד גוף בצעירי הליכוד שמאגד קבוצה כל כך קטנה, אך איכותית, מובילה ובעלת משמעות כמו נשיאות ועידת צעירי הליכוד”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עשרות צעירי ליכוד הפגינו מול בית ידיעות אחרונות

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בשנת תשע”ב – עשייה ללא הפסקה

אלי חזן

אפליית צעירים בבחירות לוועידת הליכוד

אריק זיו ויזר

גבעתיים עם שאין

אלי חזן

אנחנו כאן! תתחילו להתרגל…

אריק זיו ויזר

יאיר את הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן