30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

נפתח מטה הבחירות בדלית אל כרמל

היום נפתח מטה הבחירות של הליכוד בדלית אל-כרמל בהשתתפות מאות נציגי העדה הדרוזית. איוב קרא: "יום אחרי הבחירות אדאג לאינטרסים של כולם"


 


מאות אזרחים דרוזים פקדו היום את מטה הליכוד הדרוזי בישוב דלית אל-כרמל. המטה הדרוזי של הליכוד נפתח היום לקהל הרחב ויפעל עד ליום הבחירות הכלליות. מי שפתח את הכנס הראשון של מטה הליכוד בדלית אל-כרמל, היה רב-סרן במילואים איוב קרא, תושב הישוב ומי שהיה חבר כנסת וסגן שר בממשלת בנימין נתניהו השלישית.


איוב קרא אמר בפתיחת מטה הבחירות: "באמצעות שר התחבורה,ישראל כץ,גייסתי 20 מיליון שקלים להסדרת הכביש הראשי מצומת בית-אורן עד דאלית אל-כרמל. דאגתי יחד עם החברים לפיתוח מתחם קבר "יתרו" בשיעור כולל של שמונה מיליון שקלים ופרוייקטים נוספים לעדה הדרוזית כמו הקמת עסקים במתחם "ביג-זול" בעוספיא.


כיוון שרק תנועת "הליכוד" יודעת לכבד את המיעוטים ובעיקר את הדרוזים, אני חושב שהפעם חייבים שהליכוד יזכה למספר רב של מנדטים מהישובים שלנו. לא נסתפק במועט. ישנן ציפיות רבות לכך שבישובים הדרוזים ההצבעה לליכוד תהיה מסיבית וגדולה מבחירות 2013. אני מבטיח להיות נציגכם בכנסת ה-20 ולעמוד בכל המטלות שתטילו עליי. אני אהיה איש ציבור של כולם.


לאחר הביחרי בליכוד אני אייצג את כל המגזר הדרוזי, ללא הבדל של הבדלים פוליטים. אך חייבים לומר את האמת, יש לנו שלושה שבועות של עבודה סזיפית במטה הבחירות הזה בדאלית אל-כרמל כדי שנביא תוצאות לליכוד ולבנימין נתניהו. עד יום הבחירות כולנו מלוכדים סביב "הליכוד". אני מבטיח לכם כאן בשבועה שלאחר הבחירות, כאשר אשב בבית המחוקקים וב"ה אכהן גם כשר בממשלה, אביא לכל העדה שלנו, הישגים כבירים. לאחר הבחירות אנו הופכים כולנו למגזר אחד של בני העדה הדרוזית ללא יוצא מן הכלל, מחנה ציוני, מרצ או ליברמן. לאחר הבחירות אסייע לכל בני העדה משום שזה תפקידי הציבורי הממלכתי וכך פועל שלטון הליכוד"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השנה המתוקה בלב של גדי בשארי

אריק זיו ויזר

יריב לוין בראיון לליכודניק: "זועבי מסייעת לטרור"

אריק זיו ויזר

איוב קרא: "איבדתי שני אחים לצבא הכי מוסרי בעולם"

אריק זיו ויזר

חשיפה:האם הועידה תידחה

אריק זיו ויזר

שתולים בליכוד – שחר כותני והליכודניקים החדשים.

אריק זיו ויזר

ברכות וצער מאת אייל דותן

אלי חזן
דילוג לתוכן