25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

נפתח המירוץ לכנסת של סנדרה רג’ואן

בכינוס גדול שהתקיים לא מכבר בסניף הליכוד בירושלים הציגה סנדרה רג’ואן את כרטיס הביקור המרשים שלה. הכנס היווה למעשה גם פעילות ראשונה בבירה של המועדון היהודי הלאומי בראשות חיים יואבי רבינוביץ, ואף היה זה משב רוח רענן ראשון לאחר תקופה ארוכה של קיפאון בבפעילותו של סניף הליכוד בירושלים שבעבר היה כה תוסס ועתיר פעילות.

בכנס שאירגנה סנדרה רג’ואן נכח בין השאר ד”ר עמנואל נבון, מרצה בכיר באוניברסיטת תל אביב. בלטו גם בנוכחותם פעילים בולטים רבים של תנועת הליכוד שהגיעו לא רק מירושלים, אלא גם מראשון לציון ורמת גן. כולם נהרו ובאו לכבד את האירוע ולתמוך במועמדותה של סנדרה רג’ואן לכנסת.

במיוחד יש לציין את הנוכחות הערה והנלהבת של צעירים וצעירות, בראשם אריאל מורלי, מראשי ומייסדי תא “לביא” באוניברסיטה העברית, וכן גם גסטון סיידמן, מראשי הצעירים שעלו מאמריקה הלטינית.

בינתיים כבר התקיים ביוזמתה של סנדרה כינוס של דוברי הספרדית של הקונגרס הציוני העולמי בראשון לציון.

האישה הנמרצת והנאה מבטיחה שאלה רק צעדים ראשונים וצפויות הפתעות מעניינות רבות. רבים מאוהדיה של סנדרה אמרו בכנס כי הם ממתינים כולם בלהיטות, נכונים לתמוך ולסייע.

 

כפי שידוע כבר לרבים – סנדרה רג’ואן מירושלים כבר הייתה מועמדת לכנסת הנוכחית מטעם הליכוד ואף זכתה לאהדה רבה ולתמיכה משמעותית, למרות שניהלה את המירוץ בכוחות עצמה בלבד והגישה מועמדותה ברגע האחרון ממש. הפעם החליטה האישה הצעירה הנמרצת והמרשימה לפתוח במירוץ זמן רב לפני אות הפתיחה.

סנדרה רג’ואן, המתגוררת עם בעלה ושני ילדיה בבית הכרם בירושלים, רכשה השכלה אקדמית במדע המדינה ויחסים בינלאומיים, אדריכלית ומעצבת פנים במקצועה, הינה מנהלת לשכת המסחר ישראל-ברזיל, מכהנת כיו”ר  חברי הליכוד הדרום-אמריקאים בירושלים.

סנדרה הייתה גם יועצת שגריר ברזיל בישראל, נציגת הקונפדרציה היהודית בברזיל, חברה במועצת אזרחי ברזיל בשגרירות ברזיל בישראל, רכזת הפרויקט “עמי העולם כותבים את התנ”ך” באמל”ט, חברה בארגון FIF –  –  עמותת ידידי מכבי האש בישראל, כתבת של  “O HEBREU” – מגזין של הקהילה היהודית בברזיל ועורכת המגזין החודשי “פנורמה”, מתכננת ספא ומרכז קונגרסים בעיר סן רוקה במחוז סאן פאולו בברזיל, יישמה פרויקט של חקלאות אורגנית במחוז ריו דה ז’נרו, עסקה בתכנון מבני מגורים ועיצוב פנים של בתים ומשרדים – בין השאר גם תכנון ופיקוח על פרויקט בפראג שכלל שינוי ייעוד מבנה מבית חולים קומוניסטי למרכז קניות מודרני מערבי.

כמו כן שימשה סנדרה רג’ואן יועצת לחברי הכנסת ששימשו ראשי אגודת ידידי ברזיל בכנסת –  ח”כ גילה גמליאל, ח”כ אליעזר זנדברג וח”כ ראובן ריבלין, עסקה בתרגום סימולטאני והשתתפה במשלחות פוליטיקאים ואנשי ממשל מברזיל ומנהיגי הקהילה היהודית הברזילאית שהגיעו לביקורים רשמיים בישראל, סייעה בפיתוח קשרי גומלין כלכליים, פוליטיים וחברתיים בין מוסדות ברזילאיים ומוסדות ישראלים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האלון של הליכוד בדרום

אלי חזן

המטה הלאומי פורס כנפיים

מיוסי שבהרצליה באהבה

אלי חזן

בית שמש- הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא בראש /מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

פעמי משיח בליכוד

אריק זיו ויזר

חיים בשארי מארח את פורום מדברים מהשטח

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן