19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

נגד הסמויים של העבודה : נתיב בליכוד מראה דרך אחרת

לקבוצת נתיב בליכוד יש מסר חשוב להעביר כנגד קמפיין הסמויים של מפלגת העבודה:

בלב ליבו לכאורה של הקמפיין עומדת הטענה שאנחנו משלמים ״מסים סמויים״ על דברים מסוימים שצריכים להיות בחינם. רק שבקמפיין הם לא מסבירים לציבור שבשביל לשלם משכורת, רכש, ציוד וכל שמסביב עולה כסף ושזה לא יכול לבוא בחינם. מדובר בקמפיין פופוליסטי למדיי עם מסר בעייתי דיור חינם, מעונות חינם הכל חינם זה המסר של העבודה.

מה שמחריב שמי שמוביל את הקמפיין זה אחד כמו טרכטנברג שהיה מצופה ממנו שיידע שמה שבחינם משולם אחר כך כחוב. מציע שתקראו את תגובת נתיב בליכוד:

״חבר הכנסת טרכטנברג ומפלגת העבודה טוענים שאנחנו משלמים מיסים סמויים על הילדים שלנו בצורת מעונות יום וגני ילדים. לטענתו זה צריך להיות חינם.

חינם? מה זה חינם ח”כ טרכטנברג? בסיבסוד המדינה? מי ישלם את המשכורות של הגננות? את שכר הדירה של הגנים? הרי הכל יגיע מתקציב המדינה שהוא תוצאה של מיסים! פרופ’ לכלכלה אמור לדעת את זה…

כשההורים מוציאים את הסכומים האלה מכיסם הם לפחות יכולים לבחור לאיזה גן זה הולך, אבל מפלגת העבודה מציעה שגם הבחירה הזו תעלם.

המיסים הסמויים הם הבזבוז הממשלתי, תקציבים לקבוצות לחץ כמו וועדי ההסתדרות (שמפלגת העבודה כל כך אוהבת) ועלויות שהממשלה יוצרת לציבור באמצעות רגולציה. באלה בהחלט צריך להאבק, ורק השבוע נעשה צעד משמעותי בתחום צימצום הרגולציה המכבידה על ענף התיירות בישראל, שיוזיל את עלויות בתי המלון בארץ כבר בשנה הקרובה (לינק בתגובות).

אבל אין דבר כזה שירות מהמדינה שהוא חינם. רק כספי מסים שאנחנו משלמים בלי לדעת לאן הם הולכים, ואת כל אלה מפלגת העבודה שואפת להגדיל ולהחמיר את הבעיה (ועוד לא דיברנו על העלאת מיסים גלויים).

אם רוצים להקל על הציבור, לעודד צמיחה ולהיות חברתיים באמת – צריך לבחון איפה הממשלה מפריעה למשק, להקל על בירוקרטיה מיותרת ולפתוח לתחרות – לא לנפח הוצאות ממשלתיות עוד יותר.

אנחנו פועלים בתוך המפלגה כדם הגביר חקיקה ופתרונות ליברלים לבעיות יוקר המחייה בישראל. זה דורש הרבה עבודה וסבלנות, אבל יש כאלה שזה לא מעניין אותם – הם מעדיפים להבטיח דברים בחינם״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפרחים לשמאלנים

עינר אביב

בקבוקים מול עשיה

חיים פוזן

האיחוד האירופי מגנה את הירי מעזה

עינר אביב

תנופה עצורה – סיפורו של מפונה מגוש קטיף

אלי חזן

שבת בראשית

עינר אביב

השקת קמפיין

עומר אריכא
דילוג לתוכן