20.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

נבחרת ישראל: מותר להיות אופטימיים

אלי חזן בעקבות ניצחון נבחרת ישראל מול בוסניה. פורסם לראשונה ב”ישראל היום” 


“תנסו ליהנות, לשם שינוי”, כתב עדי רובינשטיין בעיתון זה לפני משחקה של נבחרת ישראל נגד בוסניה. אז הניצחון המוחץ של הנבחרת הלאומית לא רק הסב לנו הנאה, אלא שהוא גורם לכולנו להתמוגג וחלקנו באופוריה, כי עבור רבים מאיתנו הוא מסמן אפשרות לשינוי.

הניצחון הזה הוא סימבול למצבים הקיצוניים שחווים הישראלים, ובהם אוהדי הכדורגל והכדורסל. לפני שבועיים היינו בטוחים שהכדורגל הישראלי הגיע אל סופו כמו שאנו מכירים אותו. האירועים האלימים בדרבי התל־אביבי הותירו אותנו המומים ובתחושה של מיאוס שמכאן אי אפשר עוד לרדת. והנה, במשחק שלשום הוחלפה האלימות באחווה והבלאגן התחלף בסדר מופתי. כן, איצטדיון סמי עופר בחיפה הוא שער הכניסה של ישראל לאירופה בכל מובן. אז בואו ניקח את החוויות ברמה הלאומית ונחיל אותן גם על הרמה המקומית. אם נטפח חוויה כיפית תמידית, שכה רבים מאיתנו מייחלים לה, נוכל לטפח דור עתידי של אוהדים ושל שחקנים שירצו להיות חלק מהצלחה אירופית ולא חלק מכישלון לבנטיני.
לניצחון יש משמעות נוספת, שכן זהו ניצחונה השלישי ברציפות של הנבחרת בקמפיין הזה (100 אחוזי הצלחה). שנים לא נמצאנו במצב דומה. הגם שניצחנו נבחרת מפורקת, ניצחנו נבחרת שהשתתפה במונדיאל והיא עלולה להיאבק בנו על העלייה ליורו. ועדיין, חשוב להביט על התמונה המלאה והכוללת: יש עוד 7 משחקים בקמפיין הזה, בין השאר מול נבחרות שמבחינה איכותית נחשבות טובות מאיתנו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יהודי צפון אפריקה: עוד פרק ברומן

אלי חזן

לוד והמסתננים : הממשלה תיבחן במעשיה

אלי חזן

האס של כץ

אלי חזן

פוסט ציונות פוסט שואה – אלי חזן על ספרו של פרופסור אלחנן יקירה

אריק זיו ויזר

איראן: השיקולים של נתניהו ושל בגין

אלי חזן

חברתי לכאורה

אלי חזן
דילוג לתוכן