29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
זוכרים את בגין

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – שר החינוך גדעון סער

שר החינוך גדעון סער: “מנחם בגין ז”ל- אדם ששמר על העקרונות, האמונות והדרך שלו”

 

אתמול, במלאת  20 שנה לפטירתו של מנחם בגין ז”ל, קיים שר החינוך, גדעון סער, יחד עם ההנהלה הבכירה של משרדו ותלמידי “תיכון גונן”, ביקור במרכז מורשת מנחם בגין.

שר החינוך, הנהלת המשרד והתלמידים קיימו סיור חינוכי במוזיאון בו מוצגות תחנות מרכזיות בחייו של מנחם בגין ז”ל.

 

בתום הביקור קיים שר החינוך דיון עם תלמידי בית הספר על התרשמותם מהביקור וידיעותיהם אודות קורות חייו ותפקידיו השונים של מנחם בגין ז”ל.

התלמידים ציינו בשיח, כי לדעתם מנחם בגין ז”ל ניחן בתכונות של מנהיגות, אומץ לב וצניעות. עוד ציינו התלמידים, כי הביקור הרחיב את ההיכרות והידע שלהם גם עם דמותו ומורשתו של מנחם בגין ז”ל כמו גם עם אירועים מרכזיים בתולדות מדינת ישראל והקמתה.

 

שר החינוך, גדעון סער, אמר בשיח עם התלמידים: “מנחם בגין ז”ל שירת את המדינה 30 שנה באופוזיציה עד לבחירתו לכהונת ראשות הממשלה. בתולדות המדינות הדמוקרטיות קשה למצוא אדם שהנהיג אופוזיציה במשך תקופה כה ארוכה. זהו דבר מיוחד המעיד על אישיותו של בגין- אדם ששמר על העקרונות, האמונות והדרך שלו. מנחם בגין זכה לאמון רחב בשל דרכו ויושרו”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – שרת התרבות והספורט לימור לבנת

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – יו”ר ועדת הכנסת יריב לוין

אריק זיו ויזר

החלה ההתארגנות לאזכרתו של מנחם בגין ז”ל

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – ח”כ מירי רגב

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – השר יוסי פלד

אריק זיו ויזר

נחמן שכטר מציג : אני ומנחם בגין

אלי חזן
דילוג לתוכן