32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
זוכרים את בגין

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – ח"כ מירי רגב

פרוייקט ליכודניק לרגל 20 שנה למותו של מנחם בגין. נבחרי הליכוד מעלים את זכרו

 

כשאני מעלה בעיני רוחי את דמותו הענקית של מנחם בגין עליו השלום, מבכירי מנהיגי עמנו בדורות האחרונים, אני רואה לנגד עיני את פעילותו העניפה במרוצת 79 שנות חייו, לטובת מטרה אחת ויחידה: המשך קיומו של העם היהודי, במישורים הבטחוני, הלאומי והחברתי.

אין ספק שמנחם בגין ייזכר לעד בתולדות עמנו, בזכות עשייתו הברוכה. שמו יבהיק בספרי ההיסטוריה כמי שחתם על הסכם השלום הראשון של ישראל עם מדינה ערבית, כמי שמעולם לא ויתר לא על שלימות המולדת ולא על זכותנו המלאה לארצנו, כמי שחתר להבטיח את זכויות הפרט בה, כמי שקבע את עקרון עליונות המשפט ועוד ועוד.

 

 

אולם מבחינתי עולה על הכל פעילותו הבלתי נלאית לתיקון החברה בישראל. בעיני היה בגין, בנוסף לכל פעילויותיו, מנהיג חברתי מהמעלה הראשונה; הראשון שפעל במסירות ללא גבול לטובת השכבות החלשות והבינוניות בפריפריה החברתית שלנו, באמצעות תכנית גאונית ומוסרית גם יחד – שיקום שכונות, ששיפרה לא רק את תנאי הדיור של שכבות אלה, אלא גם זקפה קומתם של מאות אלפים ומיליונים של אזרחים שפופים ופגועים.

נתוודעתי לדמותו של מנחם בגין כמנהיג לאומי עוד מימי ילדותי בבית הורי בקרית גת, ועם השנים רק גברה הוקרתי והערכתי אותו. הידיעה על פטירתו תפסה אותי כשעסקתי בהסברת עמדתה של ישראל בסוגיית רצועת הבטחון בלבד, במסגרת פעילותי כקצינה בכירה ביחידת דובר צה"ל.

כך ייזכר לעד המנהיג הנערץ



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – קטי שיטרית

אריק זיו ויזר

ריבלין חושב שנבחרי הליכוד חוטאים למורשת בגין

אלי חזן

נחמן שכטר מציג : אני ומנחם בגין

אלי חזן

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – שר החינוך גדעון סער

אלי חזן

ריבלין חושב שנבחרי הליכוד חוטאים למורשת בגין

אלי חזן

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – יו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן