20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
זוכרים את בגין

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – השר יוסי פלד

פרוייקט ליכודניק לרגל 20 שנה למותו של מנחם בגין. נבחרי הליכוד מעלים את זכרו

 

 

"הבה נאמר איש לרעהו, והבה תהיה זו שבועה אילמת בין שני העמים- של מצרים ושל ישראל: לא עוד מלחמות, לא עוד שפיכות דמים, לא עוד איומים.. אלא שלום, שלום אמיתי, ולעולם". את קריאתו ההיסטורית של מנחם בגין בנובמבר 77', אני מקבל ברפידים בשעת ערב מאוחרת- בעודי תא"ל בצה"ל המשמש כמפקד האוגדה המשוריינת בסיני. לא האמנתי למראה עיני ולמשמע אוזניי.

מנחם בגין הצליח להוכיח שגם הבלתי ייאמן אפשרי. בזכות אישיותו המיוחדת, המנהיגות העוצמתית והחזון שליוו אותו- הצליח בגין לגבש כנגד כל הסיכויים הסכם שלום היסטורי עם מצרים.

 

מנחם בגין סימל עבורי מנהיגות יהודית ודמוקרטית אך גם אמיצה וייחודית שכן, הוא הקדיש את כל חייו עבור עם ישראל תוך שהוא משלם מחירים אישיים וכבדים מאוד, הן בהחלטותיו המדיניות מרחיקות הלכת- והן בתפיסת הביטחון הבלתי מתפשרת שלו. החשוב הוא לזכור, כי בראש מעייניו עמדה תמיד האחדות היהודית בישראל, ובראשה ביטחונה של מדינת היהודים. ברוח זאת פעל בגין בחתירה להסכמי השלום מחד, ובתקיפת הכור בעיראק והיציאה למבצע שלום הגליל מאידך. זאת ההשראה שאני מקבל ושואב ממנחם בגין- לפעילותי היום יומית כחבר בממשלת ישראל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החלה ההתארגנות לאזכרתו של מנחם בגין ז"ל

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – שר החינוך גדעון סער

אלי חזן

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – סגנית השר לאה נס

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – שרת התרבות והספורט לימור לבנת

אריק זיו ויזר

ריבלין חושב שנבחרי הליכוד חוטאים למורשת בגין

אלי חזן

לזכור את מנחם בגין

אלי חזן
דילוג לתוכן