24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

נאה דורש ראוי שיקיים

על הפרק של אחד ארגוני הצעירים השמרניים באירופה עומד בחירות לסגן יו”ר הארגון – המצפון אומר שיוני ליפקין הוא המועמד האולטימטיבי ויש לבחור בו.

לפני מספר שבועות פורסם ב”ליכודניק” תחקיר מקיף על התחיבות כספית של צעירים בתנועה לגופים מסוימים ועל כך שנכון לאותו רגע לפחות ההתחייבות לא שולמה. התחקיר נגע בין השאר להתנהלות צעירים בתנועה בכל הקשור לנסיעות לחו”ל. מרגע שליכודניק ביקש תגובה מהמעורבים עוד לפני שהעלה הכתבה הסתמן לחץ אדיר אצל נשואי הכתבה.

הלחץ העיקרי על המערכת היה אין ספור בקשות שנבחר את יוני ליפקין לאיש השנה של ליכודניק. ליפקין הוא אדם ראוי אך כמו שכתבתי כאן בסיקור הבחירה : כחלון השאיר אבק למתחריו. למועמדים אחרים, ובהם ליפקין וכמוהו גם נתניהו, לא היה סיכוי. ואולם, לפחות גולש אחד באתר העונה לשם דוידי הרמלין לא הרפה ודרש שוב ושוב : בחרו בליפקין לאיש השנה שלכם. המעשים שהוא עשה עבור התנועה לא יסולאו בפז.

לכאורה, ועד שיוברר העניין, נהג הרמלין בליפקין כחבר. זאת, אף על פי שהפקיר אותו, יחד עם חבריהם האחרים, בנושא הכספי.  כתב “ליכודניק” החבר בוועדת הבחירה של איש השנה של ליכודניק הסב את תשומת ליבי ואמר : “ראה כיצד הרמלין נשכב על הגדר עבור ליפקין”. השבתי שהרמלין יעמוד למבחן נוסף, לאחר שכשל במבחן הכספי, רק כאשר הדבר יהיה תלוי בו ובו לבדו.

לליכודניק הגיע מידע כי כאמור עומד על הפרק בחירת סגן יו”ר לאחד מארגוני הצעירים ומכיוון שזכרתי כיצד לחם דוידי על יוני כאיש השנה של ליכודניק אני קורא לו להרים את הכפפה, לנהוג כאמרת חז”ל על יסוד התוספתא במסכת פסחים דף מ”ט עמוד א’ במצוות “נאה דורש נאה מקיים” ולדאוג שיוני ליפקין ייבחר לתפקיד.

דוידי החבר היקר – הדבר תלוי אך ורק בך וזה יהיה פיצוי הולם לאדם שהשקיע מזמנו ומהונו שהפך לחובו הרב של יוני.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד מצליח באירופה?

Gilad Trugbild

תכירו: שרן השכל- המתמודדת החדשה ברשימת הליכוד.

אלי חזן

תאי הליכוד לביא-גלעד מסכמים שנת פעילות מוצלחת בבית אב”א אחימאיר

אלי חזן

עשרות צעירי ליכוד הפגינו מול בית ידיעות אחרונות

אריק זיו ויזר

הצ”ח “חופש ההתאגדות והביטוי במוסדות להשכלה גבוהה” עברה בקריאה ראשונה

אריק זיו ויזר

בסימן האנושיות של צעירי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן