22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מתחברת לקול הצרפתי

עורך 'ליכודניק' הצטרף לחברת הכנסת שרן השכל הפועלת למען העולים הצרפתים

 

 

אמש (ג') התקיים חוג בית בעיר אשקלון בו השתתפו עולי צרפת בליכוד ואורחים נוספים. המפגש אורגן ע"י בנימין לשקאר. חברת הכנסת שרן השכל הוזמנה לחוג הבית בו סיפרה לעולים בשפה הצרפתית על הקשיים בהם נתקלת מדינת ישראל במלחמה על התודעה העולמית. ח"כ שרן השכל פירטה על הטרור שהופנה ברבות השנים ברמה הפיזית נגד אזרחי המדינה ולאחר מכן הלך והתפתח למלחמת חרמות והשמצות – החל משכתוב ההיסטוריה ע"י גורמים פלסטינאים ואונסק"ו וכלה בשקרים המופצים ברחבי העולם לא רק לגבי העבר אלא גם לגבי הווה. חברת הכנסת מכירה מקרוב את הנושא ורק השבוע חזרה ממסע הסברה חוצה יבשות בו פגשה מנהיגי ארגונים וקהילות בארה"ב, קנדה ואוסטרליה.

SHAREN_HASKEL_LIKUDNIK_FRANCE

 

ח"כ שרן השכל דיברה גם על פעילותה בתחום הרווחה ויוקר המחייה. עוד סיפרה חברת הכנסת על עשיית מפלגת הליכוד ולא שכחה להזכיר את פעילותו של שר העלייה והקליטה זאב אלקין בנושא הטיפול בעורכי הדין ורופאי השיניים אשר עלו לישראל ונתקלו בקשיי הסתגלות מקצועיים ובבירוקרטיה מיותרת. בתוך פרק הזמן הקצר יחסית שהוקצה לה, הספיקה חברת הכנסת להקיף נושאים רבים וחיברה למעשה את האורחים בקהל למציאות הישראלית מנקודת מבטו של האזרח הישראלי.

 

"חשוב שהעולים יכירו גם את המערכת הפוליטית כדי שיוכלו לקחת חלק בפעילות הפוליטית התוססת הקיימת בחברה הישראלית". אמרה ח"כ שרן השכל ל'ליכודניק' לאחר המפגש עם העולים. אין ספק כי הדרך לליבו של העולה חייבת לעבור גם בדיאלוג בשפה אותה מדבר ובמקרה הזה – צרפתית. חברת הכנסת הפגינה רהיטות צרפתית וניכר היה שהאורחים מרגישים עימה בנוח. מדובר במפגש אחד מתוך רבים. ח"כ שרן השכל וצוות היועצים שלה, עסוקים מעבר לפעילות הפרלמנטרית השוטפת, גם בהשתתפות בחוגי בית רבים וע"י כך שומרים על הקשר עם הבוחר הקיים ועם הבוחר הפוטנציאלי. אי אפשר שלא להתעלם מכך שבניגוד לתקופת בחירות בה קיימת תחושה שחברי הכנסת "רודפים" אחרי המצביעים, עתה מקדישה ח"כ שרן השכל תשומת לב אמיתית וכנה לפעילים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עידית שינו בהצלחה

אריק זיו ויזר

זוכרים את יהודית

אריק זיו ויזר

בחירות חדשות למרכז

דניאל נחמיה

זה מה שהיה בכינוס מועצת צעירי הליכוד

יפת צדקה

משה איפרגן מוביל מהלך להשארת בכוח בידי המתפקדים.

אריק זיו ויזר

זיו שילון : מפציעה לניצחון

אלי חזן
דילוג לתוכן