19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

משתמשים בשכול כדי להפיל ממשלה

חלקים מהתקשורת שמו להם למטרה להפיל את הממשלה.  אין זה משנה מה ראש הממשלה יעשה או לא יעשה.  הוא יכול לתפקד כמו וונסטון צ’רצ’יל הבריטי הנצחי או הנשיא תיאודור רוזבלט האמריקאי המוערץ.  זה לא יעזור.  על פי התקשורת בעלת האג’נדה הוא ראש ממשלה כושל שאינו מתפקד, בלשכתו תוהו ובוהו וזה אפילו מסוכן ביותר להפקיד בידו את ניהול המדינה.  (ראה “מעריב” ב19.11.2010 כתבה של בן כספית שמשתמש ב24 תארי גנאי בכתבה אחת נגד רה”מ.)  העתון “ידיעות אחרונות” והתקשורת האלקטרונית בחלקה הגדול ממשיכה את הקו הזה.

וכיוון שהכל מותר כדי להפיל ממשלה משתמשים הפעם בשכול כדי להשיג את המטרה.  ב”מעריב” (15.12.2010) מופיעה כותרת נבזית ומכוערת:  “משפחות אסון הכרמל בקריאה משותפת לא נוותר, נילחם עד שתוקם ועדת חקירה.”  ברקע תמונה של האוטובוס המפויח, כמוכן תמונות כל ההרוגים בשריפה.  הכתבה משתרעת על ששת העמודים הראשונים של העתון.

ביום לפני זה כתב “ידיעות אחרונות”  “נתניהו קבר ועדת החקירה”, זה נבזי ממש לחבר המלים “נתניהו קבר” ולקשור את זה עם השריפה בכרמל.  כל דבר רכילות שיש בו כדי לפגוע בראש הממשלה (ואפילו ברעיתו) מותר להשתמש בו כדי להשיג את המטרה “הנעלה” – הפלת הממשלה.

ברור שאיסוף תמונות כל הנספים בשריפה וראיון בני משפחותיהם הוא מגמתי וכוונתו לעורר רגשות וכעס נגד ראש הממשלה.  הראיון של חמיה, של מישר טופז ז”ל, שפורסם בכלי התקשורת השונים, בא לשפוך עוד שמן על מדורת ההסתה נגד ראש הממשלה.

עכשיו נשאלת השאלה אם כל כך רע על פי התקשורת, למה כל כך טוב?

במוצאי שבת, 11.12.2010, התקיים דיון על המצב (בו השתתף ישראל כץ שהגן בצורה מצוינת על הממשלה) שם הראו תוצאות של סקר דעת קהל שפורסם בערוץ 2 לפיו 61 אחוזים מהצבור חושבים שראש הממשלה מתפקד טוב או טוב מאוד ו18 אחוזים הוא מתפקד בינוני.  השאר לא ענו או היו נגד.

יתרה מזו אלי הורוביץ, מבכירי עולם העסקים בישראל, אמר בוועידת “גלובס” האחרונה:  “מצבה הכלכלי של ישראל הוא מעולה… לא הייתי אף פעם חבר מפלגה אבל אני חושב שראש הממשלה נתניהו עושה את הדברים הנכונים.  מותר להגיד את זה.”  (“ישראל היום” 13.12.2010)

זאת ועוד.  לראשונה הוחזרו 150 סודנים לארצם על ידי ממשלת ישראל.  זה הישג של נתניהו בנושא שמטריד מאוד את הציבור.  הממשלה אמרה ועשתה.

למי להאמין?  לעם ישראל ולאלי הורוביץ או להולכי רכיל בעלי אג’נדה ששמו להם למטרה להפיל ממשלה מכהנת מסיבות שונות ומשונות, שזה לא המקום לפרטן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“ג’יי סטריט” – ארגון מזיק לישראל

נאיביות אמריקנית מסוכנת

אריק זיו ויזר

שכנינו לא הכינו שעורי בית

אריק זיו ויזר

אחמדיניזאד אינו יודע קוראן וההסטוריה של איראן

אלי חזן

השפה שנצראללה יבין מייד

אריק זיו ויזר

הסכם השלום עם מצרים – האם יתקיים?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן