26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בעז העצני

משפחת שליט היקרה /מאת:בועז העצני

מכתב שהיה צריך להישלח למשפחת שליט ע”י ראש הממשלה- אילו היה לנו.

משפחת שליט היקרה.
שחרורו של גלעד אינו רק משאת נפש פרטית שלכם אלא גם יעד אסטרטגי של המדינה ושל צה”ל.

ממשלות קודמות שחררו שבויים לאחר שנכנעו ללחצים, וחתמו על עיסקאות שכתוצאה מהן קיבלנו גלי טרור שבהם נרצחו מאות חיילים ואזרחים בידי אותם מחבלים ששחררנו, ובידי אחרים שקיבלו עידוד אדיר משחרורם.
דוגמה “קטנה”. החיילים רון לביא, אשר זגורי ומשה פלד, ז”ל נהרגו ב-2002 בטנק שעלה ליד נצרים על מטען שהונח ע”י ג’יהאד עמארין ששוחרר ב-1985. כך גם 30 נרצחי מלון פארק בנתניה בידי מתאבד שנשלח ע”י עבאס מוסטפא אלסיד ששוחרר ב-1996. המפלצת הזו יושבת כעת בכלא. האם נשחרר אותו לרחובות?
המחירים המטורפים ששולמו הובילו להפיכת החטיפות לעיסוק משתלם. רגב וגולדווסר נחטפו כי שילמנו מחיר מופקע ומופרע בשחרור טננבאום וגופות החיילים אברהם, סועאד ואביטן ז”ל, שנפלו בנסיון החטיפה בהר דב בשנת 2000. נסיון חטיפתם היה תוצאת תשלום מופקע עבור גופות החיילים פינק ואלשייך ז”ל. ח”כ צחי הנגבי גילה כי משוחררי עיסקת טננבאום הספיקו כבר לרצוח 29 מאנשינו.
הויתור על דיראני ועובייד שנתפסו עבור רון ארד, עלולה לפתות את האויב לחזור ולהתנהג כך גם כלפי גלעד. כך גם אתם, משפחת שליט, נפלתם קורבן לכניעות קודמיי.

שחרור גלעד תמורת צמרת החמאס, בהתאם לדרישתם כעת, יוביל לבטח למותם של מאות מאנשינו. לכאורה עומד גלעד מול מאות שעדיין חיים, ולו ידעו מה מצפה להם היו לוחצים עלי מנגד, לפחות כמוכם. גורלות כולם – בידי.
בנוסף, יש גבול למשחק הסזיפי בכוחות הבטחון הנאלצים לחזור ולתפוס את המשוחררים. כך אנו מאבדים את טובי אנשינו שחלקם נפגע בפעולות הללו ואחרים מתייאשים ועוזבים.

לכן החלטתי לחתוך את השרשרת של כניעה – רצח – חטיפה – כניעה, וחוזר חלילה, ע”י הפסקת הכניעות ופניה לדרך הפוכה.

החמאס רוצה כ-1000 אסירים תמורת גלעד? מעתה יתחלפו התפקידים והם יהיו בני ערובה תמורתו. כמובן שלפני זה נצטרך לבצע חקיקה מיוחדת נגד טרור כדי לעקוף את הצדיקים שלנו בבג”ץ.
המחבלים יבודדו, ותחול עליהם סימטריה מוחלטת עם שבויינו. קרובים ועורכי דין יבקרו אותם – בדיוק כפי שאתם מבקרים את גלעד. תנאי הנופש שמהם נהנים המחבלים אצלנו בכלא יסתיימו. לא עוד טיפולי שיניים, טלוויזיות וסדינים, לא עוד תארים אקדמאיים והקמת משפחות, אלא תנאים שישאירו אותם בחיים, ותו לא. בנוסף, תסתיים האיוולת של אספקת כל מחסורם של אויבינו בעזה, המחזיקים בחייל חטוף ומפגיזים אותנו ללא הרף. אם זה לא יעזור, תשלם בחייה צמרת החמאס, בכלא ומחוצה לו, על המשך החזקתו. כמובן שאיש מהמחבלים לא ישוחרר, ונראה מי יישבר קודם.
אין תעודת ביטוח להצלחה, אך המכסימום ייעשה. היו סמוכים ובטוחים שבניגוד לאחרים, אני מחוייב לאינטרס שלנו, ללא ניגודי אינטרסים הנובעים מחיבור לבעלי הון המקושרים לרשות הפלשתינית. אני לא אפסיד אגורה אם שדה הגז של עזה לא יופעל, או אם לא ייפתח קזינו כלשהו בעזה או יריחו.

התשובה לשאלה כיצד ישוחרר גלעד, היא ההבדל בין ניצחון למפלה.

בעז העצני 15.7.08



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליברמן – תקוות השמאל /מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

נתניהו החזיר את אוסלו

אריק זיו ויזר

למה אני מתנגד לשינויי החוקה

נתניהו, איראן והתירוצים /מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

יש ישועה לליכוד ביש”ע/מאת:בעז העצני

אריק זיו ויזר

כך הביס הליכוד את עצמו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן