24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

מרכז מוביל או מרכז מובל?

חברי מרכז, אולי סוף סוף תרדו מהעצים? אם יש משהו שהלם מפלגת העבודה ב-1977 לימד אותנו, זה שהצלחה בבחירות אינה מובטחת. זיכרו שהמפלגות הגדולות שקעו ונחלשו בעיקר בשל העובדה שמרכזי המפלגות נכשלו בתפקידם הבסיסי לשמש כעמוד האש לפני המחנה ולהוות- חוליה מקשרת בין רצון העם לבין השלטון וכן לייצג ולשלב את האינטרסים החשובים בחברה.

מרכז הליכוד לא צריך להמתין ליוזמה של רוה”מ או השרים או חברי הכנסת לטפל בתנועה. מרכז ליכוד שאיננו מסוגל להעיר את התנועה ולסמן מטרות ציבוריות לטיפול לנציגיה בשלטון, צריך להתבטל.

בתקופה זו הליכוד נמצא במגננה והתנצלות מתמדת מול מתקפות שכל מטרתן להביא לדה-לגיטימציה של שלטון הליכוד. לציבור שמנוכר לשלטון ושאיננו מעורב בו, נמאס מלשמוע על זרמי הרפש הבלתי פוסקים כלפי הליכוד והעומד בראשו. כבר למדנו שאותו ציבור גם נוטה לשכוח שהליכוד הוא האחראי להישגים ולהצלחות בכל התחומים וזאת בכמות ובעצמה ששום מפלגה ושום שלטון לא הצליחו מעולם להשיג.

על מרכז הליכוד ליזום מהלכים אל לב הציבור, שיביאו אלינו קהלי תמיכה חדשים ויחוללו רפורמות שלטוניות נועזות לטובת הציבור. רק כך הציבור יהא קרוב וקשוב יותר לנעשה בליכוד. מאידך, שיתוף הציבור והפריפריה בנעשה יוכיחו שהליכוד אכן מהווה דוגמא לנס ודגל ולמותג הראוי להערצה לא פחות מתקופת עליית מנחם בגין לשלטון.

לצורך כך חברי מרכז הליכוד צריכים לגבש החלטות לביצוע שינויים ורפורמות ברמה המיידית ולהתחיל בתהליך של שינויים שתוצאותיהם ישפיעו מאוחר יותר. בשלב המיידי על מרכז הליכוד לנקוט במהלכים חד פעמיים בכל בחירות ולהבטיח באמצעות הוספת הוראת שעה בתקנון הליכוד, מקום ריאלי לסקטור אלקטורלי גדול ברשימת הליכוד לכנסת (בנוסף למיעוטים, לעולים, לנשים חדשות ולצעירים). לאור מאבקי הנכים, ייתכן שלכנסת ה 21 ישמשו הנכים (שהם 21% מהאוכלוסייה) כסקטור התורן המועדף הזה.

אין ספק שבחירה שכזאת תוכיח גלוי רגישות לסקטור ולצרכיו, תוסיף לאמינות הליכוד כדואג לכלל החברה בישראל ותביא להגדלה משמעותית בכוחו של הליכוד בכנסת.

כחבר מרכז ותיק ובעל הזכות להיות מיוזמי המאבק ההיסטורי לאיחוד מפלגות הליכוד ולהקמת מרכז הליכוד הראשון בישראל, אני קורא לכם חברותי וחברי, לעמוד מאחורי ולהצטרף למחנה “הליכוד כדוגמא” שבשלב הראשון יעביר במרכז הליכוד החלטה חד פעמית לשריון מקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת ה 21 לנבחר מסקטור הנכים בליכוד.

שמעון שראל רו”ח חבר מרכז הליכוד ומועמד לכנסת ה 21 במחוז חיפה 052-40888-73 פקס -04-8671069 דוא”ל [email protected]

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“איך פוצצתי מפגש עם חבר הכנסת השמאלני של הליכוד”

אלי חזן

הערכת מצב בעקבות ארוע הירי בצפון משטח לבנון

אריק זיו ויזר

ההיגיון הפנימי של עמירה הס

אלי חזן

המבצע הוכיח: הליכוד לא ראוי לשלטון

אריק זיו ויזר

ביבס.מנהיג.אמיתי

מתוך פוסט של מורן עג'מי

שני צידי המטבע של מתווה פרי

אלי חזן
דילוג לתוכן