19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות כללי

מקור הפלגנות בעם ע”פ יוסי חביב

הקיטוב בעם הולך וגובר . שמעתם פעם ימני או שמאלני מקללים אחד את השני על קיצבת הנכים ? על מס על יבוא מכוניות ? על יוקר המחיה ? ראיתם פוסט של השתלחות בין ימין לשמאל על העליה לארץ ישראל וקליטת עולים ? או על כמות התיירים לארץ ? על תמיכה בחקלאים ? או על קצבת הזקנה ? על תספורות לטייקונים או על השקעות בתשתיות ? על סיכוי שווה לבעלי מוגבלויות ? אני לא זוכר פוסט כזה . מדוע ?! כי כולם דיי תמימיי דעים במה שצריך להיות כאן ! הארץ שלנו וכולנו אוהבים אותה .
על מה כן מגיעה ה”שנאה” הזו לרמות בלתי נסבלות ? על הדרך לפתרון של המחבלים שחיים כאן . לא על המטרה , כי כולנו רוצים הפרדה . רק על הדרך . אלה שפלשו והתרבו כאן כעובדים זרים ועכשיו טוענים שהם עם ואנחנו לקחנו להם את המדינה , שאנחנו כובשים , שאנחנו מדינת אפארטהייד וכל הרוע של העולם מרוכז אצלנו . רק על זה אנחנו מגיעים לויכוחים רוויי שנאה וסופרלטיבים ” נפלאים” אחד לשני .
אילו כולם היו תמימי דעים בעובדה שהארץ הזו שלנו בזכות והם פולשים , היה קל יותר לכל ממשלה למצוא פתרון שישאיר אותנו נטולי מחבלים כאן . אז הם אותו ”עם” המכנה את עצמו ”פלסטינאים” הם הם הגורם היחיד , לא העיקרי ,לא המרכזי, היחיד, שמפלג אותנו ! תתעוררו חברים . תתעוררו , זו מטרתם ! אל תתנו להם לנצח ,הם טרוריסטים וזהו גם סוג של טרור !!!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קוֹלוֹת/ יחזקאל יגנה

אריק זיו ויזר

המעשה הנכון: להחזיר לארצות המוצא

אריק זיו ויזר

על האיחוד האירופי לגבות את תוכנית המאה על מנת לסיים את הסכסוך הישראלי – פלשתיני

אלי ורד חזן

השבוע בפשינסט שלושת המוסקיטריות

חמוטל זיו

צו השעה – הכשרות מקצועיות

אבי נחמני

מזל טוב לבני בובליל וברכות למפקד שעשה!

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן