20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי רגב משיבה ל”ממשלה חשופה עם איציק הלל”

דקה תשעים. חברי הכנסת בליכוד מבקשים שוב את אמון הבוחר. איציק הלל מציב להם חמש שאלות בהם יתבקשו לשכנע אותנו למה דווקא הם, אם בכלל

 





מה הדברים אותם הבטחת בפריימריז הקודם ובצעת ? 

במסגרת פעילותי בכנסת נלחמתי באומץ נגד הסתה של ח״כים ערבים קיצוניים, נאבקתי למען הסדרת עלייתם של יהודים להר הבית, טפלתי בהסדרת הליקויים התברואתיים והבטיחותיים בכותל הקטן, העברתי את חוק המסתננים,  דאגתי לדיור ציבורי ודיור בר השגה, בעניין זה הובלתי את רפורמת התכנון והבניה וחייבתי את רשויות התכנון והרשויות המקומיות להקצות דירות קטנות בכל מתווה תכנוני עתידי למען זוגות צעירים. כמו כן פעלתי לטובת דיור להשכרה במחיר מפוקח לעשר שנים .
ניסיון החיים שלי לימד אותי וגרם לי להבין לעומק את הרבדים השונים בחברה הישראלית, את השסעים והאתגרים הניצבים בפנינו . 

מה עשית לטובת המלחמה ביוקר המחיה? 
בקדנציה האחרונה כמו לפניה, נאבקתי למען הורדת יוקר המחיה. פעלתי במליאת הכנסת ובוועדותיה למען הוזלת מחירי הדיור לזוגות צעירים, קדמתי את רפורמת התכנון והבניה ושכר דירה מפוקח לעשר שנים. כמו כן ,מנעתי בחקיקה ,תאגוד של עוד כ 20 תאגידי מים ובכך מנעתי עליה במחירי המים לאותם תושבי הרשויות שלא התאגדו. כפי שאמרתי לא אנוח ולא אשקוט עד שאביא לביטול תאגידי המים.
פעלתי לקידום הפיקוח על מחירי המזון לתינוקות, כידוע מחיר המטרנה והסימילאק גבוה ומקשה על זוגות צעירים. הייתי בין מובילי המאבק להעלאת שכרם של החיילים בכלל והלוחמים בפרט .

מדוע חשוב לבחור בך ?
חשוב לבחור בי מכוון שהבחירות הקרובות יעסקו בסוגיות חברתיות, ברור לכולם שאני מייצגת יותר מכל את הליכוד החברתי ולכן חשוב שאהיה ממוקמת גבוה ברשימה. ציבור המתפקדים מבין שאני נכס חברתי לליכוד. בנוסף פעלתי למען קידום נושאים לאומיים – ביושר , באומץ  ובאמונה שלמה למען עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל .  

אלו נושאים את מתכוונת לקדם בכנסת הבאה?
בכנסת הבאה אמשיך ואקדם סוגיות חברתיות הנוגעות לצמצום פערים בין המרכז לפריפריה, סוגיות הנוגעות ליוקר המחיה בישראל, החל מפתרונות לדיור בר השגה וביטול תאגידי המים.
כמו כן אמשיך ואקדם נושאים הנוגעים להחלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן וביו״ש, המשך הבנייה וחיזוק המתיישבים וההתיישבות היהודית ביו”ש, בנגב ובגליל. חיזוק הביטחון האישי של האזרח ומאבק בחברי כנסת ערבים קיצוניים המסיתים נגד מדינת ישראל.
כמובן שאמשיך לפעול לשמירה על ירושלים בירתנו המאוחדת לנצח נצחים.
שלושה דברים שהציבור אינו יודע עלייך?
1. במהלך ילדותי הייתי חניכה בתנועת הנוער בני עקיבא, בשבט תחייה בקריית גת .
2. פעילות שללא ספק היא חלק מעיצוב דמותי היום. 
3. אני תלמידה בשיטת ימימה מזה חמש שנים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מירי מזיזה את הגבינה

אריק זיו ויזר

ח”כ דנון בטקס יום תל-חי: “בנט בוא הביתה”

אלי חזן

יום הולדת לאבי דיכטר

אליעד ברינה צילום חגית אלמגור

ח”כ על הבר: אופיר אקוניס בפאב בהרצליה

אריק זיו ויזר

הליכוד עושה היסטוריה באירופה

עינר אביב

בוקר בנתיב ילדי תימן האבודים

ניסים עוג'ר
דילוג לתוכן