20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

מירי רגב, האישה הראשונה של ישראל

אמש ראינו את הליכוד של הישן והטוב,  התוסס והבועט. אין ספק שמירי מצליחה להחזיר את התלהבות והתשוקה לפעילי הליכוד.

הכניסה של מירי יצרה חשמל באולם המפוצץ בכפר המכביה, היה בקהל תמהיל של הליכוד הטוב והוותיק/ מירי מייצגת את תחילת העידן שבו נסיכים כמו מרידור, אולמרט, ליבנת ומילוא נעלמו והחל עידן של מנהיגות שלא נולדה למשפחה הלוחמת.

בסה"כ תנועת הליכוד עושה מהפיכה נוספת כאשר הליכודניקים מחזירים את ההובלה בתנועה, תנועה שבה הנסיכים ומצד שני המשיחיים מתחילים לקבל את הפרופורציה המתאימה להם בתנועה.

"היא גדולה, היא גדולה" .מירי רגב סחפה אחריה מאות רבות של אנשים, אולי 1000. מזמן לא נראה כנס כזה מחשמל. מירי הלהיבה את הקהל וסחפה אותו. מחיאות כפיים נשמעו לעיתים קרובות באולם מלוות בהתלהבות. נדמה היה, שהקהל נכנס לאקסטזה לאורך כל נאומה הארוך והמרשים של מירי רגב.

היא אמרה : "תקופה מורכבת ולא פשוטה עברה עליי מאז המינוי שלי לשרת התרבות והספורט, ביקורות שמופנות גם אליכם וגם אליי". ברגע שנגעה בכיס של האמנים, האידאולוגיה שלהם נעלמה, ושבה ומדגישה כי הגיעה העת לתקן את העיוותים ולהעביר תקציבים לפריפריה.

היא התייחסה לחיצי הביקורת מופנים כל העת כלפיה, ותהתה אם יש "מי מן היושבים באולם שמוכן לוותר על ערכים יהודיים או לממן מוסד תרבות שאינו נאמן למדינה". היא הביעה תקווה כי במושב הבא של הכנסת יאושר חוק הנאמנות.

חיים ביבס אמר לליכודניק "הכנס הזה הוא שיא של פעילות הליכוד האמיתי ואין כמו מירי המייצגת זאת".

BEBAS



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סוזי ארניה בקמפיין: די לשיימינג כלפינו

מערכת ליכודניק

ריבלין: אם נתעלם מרצח העם הארמני

אריק זיו ויזר

הגנן מתל מונד משה אלבז

איצק דדוש

ידיד אמת אוסטרי לישראל בפרלמנט האירופי

אריק זיו ויזר

ריבלין:"צוות מנצח לא מחליפים".

אריק זיו ויזר

באר שבע חזקה עם הליכוד

עינר אביב
דילוג לתוכן