23.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מירי רגב בלי ימי חסד

נקמת ארדן, מרכז או מתפקדים, ישראל המפרגן, אלף אדלרים לא יעזרו לבוז’י, שכחו את חזן בסיעת הליכוד

מירי רגב הפכה להיות שק החבטות של אנשי התרבות ממדינת תל אביב עד כדי כך ששלום חנוך יצא כנגדה. די ברור שהוא לא היה מעז לעשות זאת לשום שר תרבות מהשמאל.

אז מה כבר היה לנו ? שרת תרבות שנכנסה לתפקידה ואפילו לא ניתנו לה מאה ימי חסד. אפילו לא 50. אף לא יום אחד של חסד ואפילו לא שעת חסד אחת.

הוולגריות שלה היא מה שמנחה אותם אך זה לא הוגן להציג זאת כך. מדוע ? משום שלמשל את אורנה בנאי שעשתה קריירה מוולגריות וגסות רוח הם מקבלים. למה ? כי היא שמאל קיצוני.

אפשר לומר רק דבר אחד על ההתנהגות שכנגד מירי רגב. גזענות. כזאת מבית היוצר של גרבוז. ובכלל,  ההתנהגות של כל גורמי תקשורת היא פשוט בושה. הגיע הזמן לשמוע קולות הגונים של אנשי שמאל גם כלפי אנשי ימין מובהקים. תנו למירי מאה ימי חסד ואת ההתחשבנות תעשו על פי ההישגים שלה. רגב הפכה להיות חלק בילתי נפרד מההוויה הפוליטית הישראלית ואין ספק כי עוד נכונה לה עשייה.

הגרבוז השבועי שלנו הפעם הוא שלום חנוך. אומן אשר הוביל את המוזיקה במשך שנות דור. שירותו למען המדינה הוא בזה ששרת בלהקה צבאית מול שרת התרבות שהגיע עד דובר צה’ל.

שיא הצביעות נמצאת אי שם שמאל הגזעני. במידה ויקום הציבור הנמצא במרכז ימינה ויחליט להתחיל להחרים אומנים ועסקים התומכים בעמדות השמאל יקפצו מיד ואמרו שזאת סתימת פיות כאשר באים לסתום את פיות הימין זאת הדמוקרטיה?


 

ישראל כץ

הבולדוזר של המדינה אמרנו כבר אז החל מהשבוע אפשר לומר גם : המפרגן של המדינה. במקום אשר האגו יוצא מכל הכיוונים אנו מוצאים את המהלך הפוליטי של השבוע : בעת החתימה על בניית הנמלים הזמין שר התחבורה את יאיר לפיד לטקס החתימה. כץ לא שכח כיצד לפיד הלך איתו למהלך החשוב של בניית הנמלים החדשים. לפיד הודה לשר כץ על המהלך.


ארדנינו

 

ארדן חזר השבוע לכיסא המיניסטר, אירוע שאמור להיות משמח אך עבר בחמיצות המהולה בחלום הנקם שינקום בנתניהו שלא נכנע לגחמות שלו. שיהיה ברור : ארדן היה מלך התקשורת כל זמן שעשה שרירים אך ברגע שזחל לממשלת נתניהו הפך להיות שק החבטות של התקשורת.

בעתיד עוד נראה מהי הנקמה שארדן יכין לנתניהו.


הרצוג

 

אמרה בצדק שלי יחימוביץ שאסור היה להכניס את ענת גורן לקמפיין הבחירות של הרצוג. נכון שענת גורן נתנה להרצוג לרכך את המצגת הרעה שהיא עשתה עליו (ואין ספק שלא הייתה עושה זאת לנתניהו) אך זה לא עזר לתדמית שנוצרה לבוז’י. אם לפני הבחירות ניסה להסתיר את הבוז’י עכשיו כבר אלף אדלרים לא יעזרו לו.


מרכז הליכוד

 

בעקבות החלטת בית משפט המחוזי תעלה למרכז הליכוד הצעת החלטה ולפיה יתברר באיזו שיטה יבחרו חברי הכנסת : האם תמשיך שיטת הבחירות המקדימות או יחזרו לשיטת מרכז בוחר?

ראוי לציין כי אני תמיד העדפתי את שיטת המרכז. גם כאשר לא הייתי חבר מרכז וכן היום איני חבר מרכז. אך הטענות כי מרכז משחית מושחתות מעצם הווייתן ומדוע?  כי ההתנהלות של הח”כים אל מול התקשורת עלובה מהתנהגותם אל מול החמכ”זים.

מה שצריך המחוקק בליכוד ליצור הוא גורם הרתעה לכאלה שינהגו בצורה לא אתית ויכפישו את מרכז הליכוד. הליכוד חייב ליצור וועדת אתיקה שבסמכותה להרחיק חברי גוף בוחר. היה ולא תעשה המלאכה נמצא אותנו עם מרכז ליכוד שיהיה מרוט נוצות. חברי המרכז צריכים לזכור כי ברגע שיהפכו להיות אלו שקובעים מי יהיה חבר כנסת מאותו הרגע הם ובני המשפחה שלהם מסומנים כמי שלא יוכלו לכהן בתפקידים.

מנגד יש את אלה שמתנגדים למרכז בוחר. רוב אלה שמתנגדים למרכז זה אלה שלא מסוגלים לפקוד מתפקדים אז הם נגד מרכז בוחר. חלק מהם באמת מאמין כי פריימריז יותר טוב צריך רק לזכור כי כדי להתמודד בפריימריז מתפקדים צריך מאות אלפי שקלים.

בכל מקרה עכשיו מבחנו של נתניהו האם יצליח למנוע את המהלך בניגוד לרצונו או שנקום לשחר חדש ישן?


סיעת הליכוד

 

נתניהו חילק תפקידים ולמי לא נשאר? לחזן ג’וניור. מקורב לחזן כבר אמר : “הם עוד יחפשו את האצבע שלו”.

וסאגת חלוקת התפקידים בסיעת הליכוד הגיעה לסיומה : נתניהו נהג בהתחשבנות עם חברי הסיעה כאשר לא אהב את החברות של אמסלם,ביטן, ג’קי לוי ונגוסה. נתניהו ניסה לבצע הפרד ומשול בסיעה ולא הצליח לפרק את החברות של ביטן ואמסלם שלא רק הסתכלו על התפקיד של כל אחד באופן אישי אלא שכל אחד מהם אם היה רק בא בפני עצמו היה מקבל עולם ומלואו אך החברות ניצחה .

חבר הכנסת ג’קי לוי (הליכוד) צפוי להתמנות לסגנו של השר יואב גלנט במשרד הבינוי. במקביל חבר הכנסת ירון מזוז יתמנה אף הוא לסגן שר במשרד התשתיות והאנרגיה

ח”כ דוד ביטן יתמנה ליו”ר ועדת הכנסת למשך שנה ולאחר מכן יתמנה לסגן שר התחבורה.

בנוסף, לאחר שנה יתמנה ח”כ יואב קיש ליו”ר ועדת הכנסת במקומו של ביטן. יו”ר ועדת הכנסת הוא תפקיד פוליטי רגיש שכן אליו מתנקזות סוגיות פוליטיות נפיצות.

ח”כ דוד אמסלם יתמנה ליו”ר ועדת הפנים, ח”כ אברהם נגוסה ליו”ר ועדת הקליטה, ח”כ מיקי זוהר יהיה מרכז ועדת הכספים מטעם הקואליציה, ח”כ נאוה בוקר תתמנה למ”מ יו”ר ועדת הפנים וח”כ נורית קורן תתמנה לסגנית יו”ר הכנסת ברוטציה למשך שנה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד בתל אביב מרוסק

הרויזיוניסט

מתמחים מול מתפקדי מבשרת

אריק זיו ויזר

מסאני ועד דדי

אריק זיו ויזר

אהוד ברק פרוקים ובריחות בע”מ

אריק זיו ויזר

מירי מלכת המרכז

אריק זיו ויזר

מלוכדים בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן