32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

מירי כפיים בועדת הפנים, כרמל ושאר המועמדים, מסמנים את סוף הדרך לגדי אריאלי,הריצפה העקומה של אקוניס, הפלגנות בליכוד ממשיכה, רוזן הנשים,מינוי עם כיסא מפלט

אריה דרעי

השבוע פלט מיקי לוי פליטת פה. הוא קרא לאלה שאוכלים מעוגת תקציב המדינה "טפילים". 
אריה דרעי כן ההוא משאגת אריה, האסיר שהקימו לו טפילים ישיבה ליד הכלא, לעג למיקי לוי אדם שתרם לבטחון ישראל, יהודי רגיש שבעת עבודתו היו פיגועיים ובאחד מהם לקה בליבו.
אז מה יש לנו אחד שלקח ללב בעת מילוי תפקידו ואחד שלקח לכיסו בעת מילוי תפקידו .
לכן דרעי יותר טוב שתחריש.
השבוע נזכרתי כי בעת הכתבה של רביב דרוקר על דרעי החדש. 
כן היה אחד כזה שדיבר שלא צריך להיות מפלגות חרדיות ולא מגזריות שהצורך הוא לבוא להשפיע במערכות גדולות. 
היום הוא כבר מדבר מיגזרי 
כלומר אחד בלב ואחד בפה הלכתי לאתר נענע 10 ושחזרתי את הכתבה על דרעי 
דרעי דיבר בכתבה שיש לו חברים.הוא הצביע על יהודי שהיה איתו בטיול. לי יש חברים שלא על מנת להשיג תגמול. בכתבה חדשה של השבוע על התנהלות הכשרות של ש"ס מתברר כי החבר מתוגמל בכמה צורות.
הוא במועצה הדתית ויש חברה של אשתו לטענתו שאחראית על הדבקת התוויות של הבד"ץ עטרה של בית יוסף.
דרעי אז החברות היא בסיס עסקי. 
מעניין שלא דיברת על עוד חברים,  אולמרט האביון, ליברמן שלא נולד במרוקו, רמון ומרטין שלאף.

הציבור בישראל מעדיף את מיקי לוי שתרם על מי שידע לקחת.


מירי רגב-כפיים 

תכירו : החל ממינויה ליו"ר הועדה הרי שניתן לומר "אשת הברזל של ועדת הפנים", כן, מירי רגב, ההיא מכפיים ומהנפת הדגל. מרגע שקיבלה את ועדת הפנים היא לא נחה. כמעט כל יום קיימה הועדה דיון. רגב משכה תשומת לב רבה גם ברצונה להביא את הועדה אל הר הבית. פשוט זה לא יהיה לה עקב עמדת המשטרה אבל מעניין זה בודאי יהיה. זקני ועדת הפנים לא זוכרים רוח סערה כזאת. אחד משרי הליכוד אמר השבוע : "מירי נכנסה לתפקיד ברוח קרב כמו שנכנס כרמל שאמה כאשר קיבל את ועדת הכלכלה".

ואם עסקינן בכרמל שאמה הרי שהשבוע התבצעה החלפת תפקידים בתפקיד יו"ר ועדת הכלכלה כאשר לנעליו הגדולות של כרמל שאמה נכנס אבישי ברוומן. לברוומן, שהגיע עם נסיון רב לראשות הוועדה, יש רף גבוה.

 


 

היא חוזרת..
ליבנת ניזרי הבולדוזר התקשורתי שהייתה לצידו של כרמל שאמה בכנסת הקודמת הקימה משרד של יעוץ בנושאי תקשורת ואסטרטגיה, לליבנת נזרי הדוברת המוערכת בקרב הכתבים ואנשי התקשורת היו מספר הצעות משרים ומחברות פרטיות אך ליבנת בחרה להקים משרד עצמאי. מתברר כי חברי הכנסת מעריכים את היכולת של ליבנת והינה היא חוזרת למסדרונות הכנסת כאשר ללקוחותיה מצטרפת חברת הכנסת גילה גמליאל מרכזת הקואליציה בועדת הכספים.


ליבנת נזרי אישרה לליכודניק כי חברת הכנסת גילה גמליאל הצטרפה למעגל לקוחותיה, וכן נראה אותה שוב בכנסת, צריך לזכור כי ליבנת ממשיכה ללוות את כרמל שאמה בדרך ללשכת ראש העיר רמת גן.
ושוב חזרנו אל כרמל, לפני מספר שבועות מקורבי צבי בר ויריבי כרמל שאמה העלו בלון ניסוי של מתמודד כנגד כרמל שאמה בעיר , ניסים משעל איך שפורסם על המתמודד נשמעו קולות מצהלה במספר פינות בעיר רמת גן, מתברר כי השבוע הגיעו תוצאות של סקר שבוצע בעיר והתברר כי יש מועמד אחד מוביל בפער על כל המתמודדים מולו, כאשר היתברר כי כרמל מוביל על כל המתמודדים נערכה פגישה של יריביו בעיר ובפגישה הוחלט מנסים להביא מועמד אחר.
אחד מהיריבים אמר לאחר הפגישה חבל על הזמן כרמל עשה לנו בית ספר, הקרב הוכרע הציבור אוהב אותו.
צבי בר היה צריך לפרוש לפני שנה ולמנות ממלא מקום עכשיו בר לא יכול להתמודד והוא השאיר אותנו מול כרמל.
כרמל שאמה הגיב שזהו רק סקר , והוא אינו מתכונן לשבת על זרי הדפנה , והוא ממשיך בעבודה החדשה, כאשר יציג לתושבי העיר את התוכנית שלו לריפוי חוליי העיר והשיקום שלה, אין לו ספק כי יזכה באמונם.


שותפים לדרך
השבוע החלו נשמעים קולות חדשים מסביבת נתניהו. כאשר ראה כי ההסתדרות הלכה לניסיון לכופף את הממשלה בנושא השמיים הפתוחים בניסיונה לעשות סיבוב על הממשלה. נתניהו גיבה את השרים שלו : לפיד באוצר וכץ בתחבורה ללכת על המהלך. צריך לזכור פתיחת המשק הישראלי לתחרות היא חלק מחזונו של נתניהו, עכשיו יש לו שותפים לדרך בה הוא מאמין .
השרים הכלכליים מדברים בקול אחד : יאיר לפיד,נפתלי בנט ,ישראל כץ, סילבן שלום ובראשם נתניהו, מאמינים כי הליכה לפתיחת השוק תביא מרפא למעמד הביניים ובמיוחד לשכבות הנחשלות.


גדי מריח את הסוף

גדי נאחז בקרנות המזבח. האיש אינו עובד כבר כמה שנים. גדי אריאלי לא מתפקד. כבר בתחילת הקדנציה הקודמת הוא סימן לעצמו רף גבוה של מפעל הפיס או הטוטו. היה ברור שהוא לא מגיע לרף ואין סיכוי. מקורב לגדי אמר השבוע בצחוק גדול : "גדי עבד על כולם, הוא הרי ידע שלא יקבל אך הוא הציב רף גבוה וכך נוצר מצב שכל פעם שהציעו לו תפקיד ביטל זאת בזלזול".
הפארסה של הבחירות המקדימות בליכוד עדיין מהדהדת. צריך לזכור שמאז שגדי הגיע לא הייתה מערכת בחירות שלא שעברה ללא תקלות. יש אומרים כי הניראות שמפלגה לא מצליחה לנהל מערכת בחירות פוגעת גם בבחירות, 
גורם  בליכוד אמר כי "אין ספק שיש חשד כי היו מהלכים לא כשרים בבחירות, והעובדה היא שהובטח שהחברת המחשבים שנתנה את השרות תיתבע אך אף אחד לא תבע אותה. מעניין ממה מפחדים, מה יודעים בחברת המחשבים ששווה שתיקה?"


שלמה אלמגור החל בהחתמה על הדחת המנכ"ל ביחד עם מדמון. מתברר כי הקולות של אלמגור הגיעו עד נתניהו ונתניהו החליט כי גדי הולך סופית. השבוע קיבלנו אישור גם מבנו של נתניהו שבערב של תא לביא אמר גדי הולך סופית.


 

הרצפה עקומה
סגן השר אופיר אקוניס, מקורבו של גדעון סער יו"ר המטה הבחירות הכושל ביותר בהיסטוריה הפוליטית , מנסה להסביר כי הריצפה עקומה. בראיון למזל מועלם באתר אל מוניטור מסביר את הכישלון בטענה כי "בגלל שהיה שקט ביטחוני הליכוד הפסיד בבחירות". אז אקוניס, אל תמרח  את הציבור, אתה היית סגנו של  גלעד ארדן בהסברה, אתה לטענתך, מקורב לנתניהו ואין חולק על שותפות הדרך של עם גדעון סער.
אז אל תחפש מתחת למרצפות את התירוצים לכשלון שלכם. אתה, גלעד ארדן וגדעון סער פשוט תסתכלו במראה ותדעו למה איבדנו מנדטים.


לפיד ועוד 18 

לפיד הביא עימו הרבה אנשים עם אגו גדול ומנגד פירגון ענק ביניהם כמי שגדל עם המותג ליכוד וזוכר מאבקי אגו לא קטנים הליכוד תמיד ניחן שבעיתות של מאבקי בחירות ידע להתאחד וריכז מאמץ מול היריבים. 
את רוח הליכוד הוותיק אנו רואים ביש עתיד. כמסתכל מהצד אתה רואה כי גם לאחר הבחירות יש שם ביש עתיד דבק של חברות והליכה ביחד.


השר שאינו רואה את הדבשת של עצמו
מנגד בליכוד, גם היום ממשיכים בדמורלזיציה ההדדית. השבוע התברר כי שר בממשלה מהליכוד דאג להציף בתקשורת כנגד שר הביטחון כי פיטר את המזכירות של לשכת שר הביטחון. בוגי החליט להביא ללשכתו את הצוות שהוביל אותו. זה חטאו .
כאשר נבדק העניין התברר כי השר לא פיטר אלא העביר את השתיים לתפקידים אחרים וקלט את אנשיו בלשכה.
מה שמענין הוא שהשר שתידרך נגד בוגי לא לקח את הצוות שלו פשוט זרק אותם.


 רוזן הנשים

בתקופה האחרונה ישנה תחושה כי ישנה אינפלציה באישי ציבור שאינם מבינים את החוק שנועד למניעת הטרדה מינית של עובדות מתחתם.

כך מסתובבות שמועות על כל מיני אישים שהאשמה נגדם היא שהם כופים על אלה שמתחתם יחסי מין. מה שברור הוא שיחסי מין אסורים בכל צורה כאשר הם מתבצעים אך יש המפרשים לעצמם את החוק שהוא לא נוגע להם .
תא העיתונאות קיבץ אוסף של עדויות כנגד עמנואל רוזן אך מה שמעניין שהסיפור רץ כבר הרבה זמן ורק היום עיתון "הארץ" נתן לו חשיפה בכתבה שאם העדויות נכונות מחייבת שלא תימרח .
אולי הגיע הזמן שתקום יחידה עצמאית במשטרה ושחקירות בנושא יוביל אותם שופט חוקר .
כדי שכל חקירה כזאת תהייה מנותקת מנסיונות טיוח .


מינוי עם כיסא מפלט

יש מינויים שזמנם קצוב והם נכנסים לבורסת ההימורים : כמה זמן ישרוד המינוי? ככה זה בלשכת ארדן. ארדן ניקה את לשכתו והקים עכשיו לשכה חדשה. ארדן אמנם מינה אנשי ליכוד אך הנסיון עם ארדן הוא שמרגע שמונו סופם למצוא את עצמם מחוץ למערכת. ארדן לא לבד. גם גדעון סער נמצא בקטגוריה הזאת. סער החליף ארבעה ראשי מטה מאז שמונה לשר. את תפקיד ראש המטה במשרד הפנים הציע הפעם לעומר זוהר מקריית מוצקין – עוד מינוי של איש קדימה.  הוא הבטיח לו כי לאחר שנה וחצי ימנה אותו למנכ"ל המשרד אך עומר הבין כי הסיכוי שזה יתקיים קלוש והעדיף לוותר על התפקיד ולסמוך על ראש העיר צורי שמכשיר אותו להחליף אותו בתפקיד ראש העיר.

למנכל המשרד הפנים מונה יועץ לשעבר של יולי תמיר. כפי הנראה סער מעדיף את יוצאי יולי תמיר מהעבודה על אנשי הליכוד.
צריך לזכור כי גם במטה מונו יוצאי מפלגות אחרות תחת הטייטל של מקצוענים.
המקצוענים באים מהעבודה והעבדים באים מהליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבלוף הדרוזי

אריק זיו ויזר

מגל ועד צ'יקו

אריק זיו ויזר

אבו מאזן כחלק מעגל הזהב

אריק זיו ויזר

האיש שלא ידע לריב, נרצח

אריק זיו ויזר

קינן רץ למרחקים ארוכים

אריק זיו ויזר

שלי בחסות השטאטל החרדי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן