20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מטה גוש עציון מציגים: עושים פריימריז

מטה גוש עציון ממשיכים את העשייה לקראת הפרימריז

 

 

במטה גוש -עציון של הליכוד בראשות דויד פרל, ראש המועצה האזורית וסגנו משה סוויל, משתפים פעולה ומחזקים את הקשר עם כל המועמדים המזוהים עם ההתיישבות. שיחות טלפון ארוכות מידי יום, חילופי מיילים פגישות עבודה ושיתוף בתכנית לקראת הפריימריס מהווים חלק בלתי נפרד משעות היום , ובעיקר הלילה, של כל אנשי המטה.

 

 

בגוש עציון התארחו רק לאחרונה השרים יובל שטייניץ וגלעד ארדן, וחברי הכנסת גילה גמליאל, דני דנון והמועמדים מיכי רצון ושבח שטרן.פגישות התקיימו עם השרים בוגי יעלון, ואופיר אקוניס ועם חברי הכנסת חיים כץ ומשה פייגלין.

 

נמשכים כמובן גם המגעים הקרובים עם חברי הכנסת תושבי הגוש, יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין ויו”ר הקואליציה, זאב אלקין ובמטה נערכות ההכנות האחרונות ליום הפריימריס לרבות שילוט מתאים וסיוע והכוונה בהגעה לכל בעלי זכות הבחירה.

 

דוידי פרל ראש המטה אמר כי: “ההזדהות והשותפות של חברי הליכוד הבכירים בנעשה בגוש עציון מעידים יותר מהכל על עמידתם לימין תושבי הגוש, ועל המשך פעילותם לחיזוק ההתיישבות בכל חזקי הארץ. “

הוא הוסיף ואמר כי לדעתו החלטת הליכוד שלא לתקוף את הבית היהודי תמנף את הצלחת המחנה הלאומי כולו תוך חיזוק הקהילות בהתיישבות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא: “הסכסוך הישראלי פלסטיני הוא סכסוך דתי”

אריק זיו ויזר

ארדן עולה למתקפה על גבאי

אריק זיו ויזר

המטה החרדי : מתנגדים למתווה ועדת פרי

אלי חזן

הליכוד כסינטבון

אריק זיו ויזר

ח״כ שרן השכל השתתפה בהרמת כוסית חגיגית שארגן יגאל הררי בהוד השרון

ליכודניק

רגב מתחזקת בשטח

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן