30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

מחזירים את הכח לצעירים – פתיחת הקמפיין של עומרי אקוניס בצפון

מחזירים את הכח לצעירים  – פתיחת הקמפיין של עומרי אקוניס בצפון

 

לאחרונה נפל דבר בתנועת הליכוד. לאחר יותר מעשור הוחלט ע״י הנהגת התנועה לקיים בחירות למוסדות הצעירים בליכוד.

לצערנו, במהלך כתשע השנים האחרונות פעלו צעירי הליכוד  ללא הנהגה מסודרת תוך שקיבלו, שוב לצערנו, גיבוי מוגבל בלבד ממוסדות התנועה.

לאחר שנים של פעילות בצעירי הליכוד ובתנועה, פתח עומרי אקוניס וצוותו,  ביום שני האחרו ה 27 לאוקטובר,  את מסע הבחירותן, בחיפה. החברים אשר תומכים ומלווים את עומרי בדרכו הגיעו מכל רחבי הארץ. בכדי לחזקו ולהפגין עמו סולידריות.

 

הכנס אורגן על ידי צעירי הליכוד חיפה, בשיתוף הקבוצה הצפונית של צעירי הליכוד  אך למעשה לאור הנוכחות המגוונת של המשתתפים, הוא נראה כמו ועידה ארצית של פעילי ליכוד צעירים אשר באו בהמוניהם  לתמוך באקוניס. האירוע היה הצלחה מבחררת על פי כל המדדים ובעיקר לאור כך שהגיעו אליו יותר מ 100 צעירים.

 

במפגש נשמעו דברי תמיכה ואהדה למועמד הצעיר שסחף את הקהל בדבריו אשר כללו התחייבות לחיזוק להפעלת צעירי הליכוד כגוף שיחזיר את הצעירים לתנועה ויגבה את פעולותיה וכן הגברת שיתוף הפעולה בין פעילי צעירי הליכוד בכל רחבי הארץ והצפון בפרט.

אושר טאקטש מצעירי הליכוד חיפה מסר ש"בחירת המיקום מסמלת את מחויבותו של עומרי לחיזוק וקידום צעירי הארץ כולה, לא רק צעירי חדרה-גדרה ועל כן קיים קונצנזוס גורף בתמיכה שלנו בעומרי".

פליקס קוריטני מהקבוצה הצפונית של צעירי הליכוד הוסיף ואמר כי "עומרי הוא היחיד שהגיע ועזר בכל מה שיכול היה בפעילותינו בצפון לפני מסע הבחירות לצעירים ולכן אנו תומכים בו תמיכה מלאה שכן יש בנו אמונה וביטחון בכך שעומרי יקדם את עניינם של צעירי הצפון, המרכז, הדרום, יהודה ושומרון וכל חלקי הארץ.

 

 

אין ספק כי מדובר במפגן כח משמעותי לעומרי אקוניס!

המפגש התאפיין באחדות ורצון לעשייה משותפת, היה בהחלט שינוי מגמה מרענן שבו העיר חיפה, הצפון ובפריפריה מהווים חלק מרכזי במסע ארצי. מסע אשר יסתיים בלשכת יו"ר צעירי הליכוד במצודת זאב ברחוב המלך ג׳ורג׳ 38 בתל אביב.

ברצונינו לאחל המון הצלחה למנהיג הצעיר, כולנו תקווה  שמנהיגים רבים יותר ילכו בדרכו של עמרי ויראו בחיפה ובצפון כמרכז העניינים.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סטטוס בינגו – הדור הצעיר בליכוד : תומכים בברקת וקוראים להצביע לו ולרשימתו

אלי חזן

מי יפרוש ראשון ?

אלי חזן

אם תרצו פעילות ציונית : עדי ברוך

אלי חזן

יואב קיש מחבק את צעירי הליכוד

עינר אביב

הליכוד חוזר למוסדות פוליטיים באירופה

אריק זיו ויזר

השר חיים כץ: אם לא אביא תוצאות – אני אשם

אריאל אילוז
דילוג לתוכן