25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מחווה ברשת: צעירי הליכוד מצדיעים לחיילי צה”ל

במקביל לפרסום דו”ח האו”ם הפיצו צעירי הליכוד מחווה מרגשת וזכו לאלפי לייקים

 

 

למי שתהה מדוע משתמשים רבים מעלים תמונות מהעבר כשהם לובשים מדי צה”ל, התשובה נמצאת בקמפיין לעידוד הסולידריות עם חיילי צה”ל שנתונים בימים האחרונים להתקפות והשמצות מבית ומחוץ. דוברוּת ‘צעירי הליכוד’ יצאו במסע תעמולה חיובי כנגד האשמת חיילי צה”ל.
הרשת החברתית היא זירה שאסור להפקירה בה מסרים מגיעים לחשיפה גדולה מאוד הן בקרב דוברי עברית והן בקרב דוברי שפות זרות. בנוסף למלל אישי שכל משתמש העלה לצד התמונה, נכתב המשפט המשותף לכל השיתופים:
“כשעוד דו״ח של האו”ם מתפרסם…
אנחנו עוצרים לרגע בשגרה, כדי פשוט לומר תודה לחיילי צה״ל. 
צעירי הליכוד מאמינים בכם! “
‪#‎SupporTheIDf‬
‫#‏צעירי_הליכוד‬

אביחי, חייל צה”ל בשירות סדיר ראה את אחת התמונות והגיב ל’ליכודניק’: “בימים האלה, כשמאשימים אותנו בעלילות דם, מחמם את הלב לראות את היוזמה המבורכת הזאת. מוסר להם אהבה ענקית בחזרה מהחרמון המפשיר” .
יו”ר צעירי הליכוד דוד שאין: “כאשר צה”ל מקבל יחס של מעמד שווה לארגון טרור כמו החמאס שכל מטרתו היא  רצח של אזרחי ישראל ופגיעה במדינת ישראל, אנחנו בצעירי הליכוד לא יכולים לשתוק. הצביעות של האו”ם עוברת כבר גבול אדום – צה”ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם ואנחנו גאים בכך. החיילים צריכים לדעת שבניגוד לקולות של השמאל ההזוי שמנסה לפגוע בלגיטימיות שלנו להגן על עצמנו, הרוב השפוי בישראל תומך בהם ואוהב אותם. לכן, אני קורא לעמיתי הצעירים במפלגות הציוניות האחרות להצטרף אלינו לקמפיין שמקרין אחדות בעם. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיור צעירי הליכוד במוזיאון גוש קטיף – מאת דור חרלפ

אריק זיו ויזר

האביב של צעירי הליכוד

אלי חזן

צעירי הליכוד מחדשים ומתחדשים

אריאל אילוז

הכהניסטים משתלטים על הליכוד

Gilad Trugbild

צעירי הליכוד פגשו מקרוב את סער ואקוניס

אריק זיו ויזר

תכירו: שרן השכל- המתמודדת החדשה ברשימת הליכוד.

אלי חזן
דילוג לתוכן