29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

מהלך השחמט של הבחירות המוניציפליות בלוד

האם בלוד נעשה המהלך שיכריע את הבחירות ב – 22 באוקטובר ? ליאור ברדוגו הוביל לצירופו של עמוס חג’ג’ ליורם מרציאנו ויצר מרכיב כח קטלני 


“מהלך שעשוי להכריע את הבחירות”.

“גדלות נפש וראייה מערכתית מרחיקת לכת של ליאור ברדוגו”. 

אלו שניים מתוך עשרות הסופרלטיבים שנשמעו אמש במטה הבחירות של יורם מרציאנו בלוד לאחר שעמוס חג’ג’ חבר ליורם מרציאנו על פי מהלך של ליאור ברדוגו שאף ויתר על המקום ה – 2 ברשימה לטובתו של חג’ג’.

יש לציין כי הרכב הטרויקה מרציאנו – חג’ג’ – ברדוגו הוא מרכיב כח קטלני וב – 22 באוקטובר עשוי להיות האיחוד הזה כאיחוד שהכריע את הבחירות. 

 

יש לשים לב לעובדה הבאה כי ליכודניק מובהק נוסף כעמוס חג’ג’ הצטרף אל מרציאנו. 


במסיבת עיתונאים מיוחדת שהתקיימה במטה יורם מרציאנו, נכחו מלבד צוותי תקשורת גם כ-150 פעילים של מרציאנו וחג’ג’, כאשר ליאור ברדוגו הוביל את האירוע בקול נרגש וציין כי “אני פעיל ציבורית מילדות. לפני 9 חודשים קיבלתי מחויבות אישית והחלטתי לתמוך ביורם מרציאנו לראשות העיר. יורם הציע לי את המקום השני ברשימה והסכמתי. יורם הוא מנהיג טבעי, כריזמטי ובעל חזון, שאוהב את העיר ותושביה ורוצה לשרת אותם. לכן הנחתי בצד כל אינטרס אישי והחלטתי לעמוד איתו כתף אל כתף במטרה ליצור מכנה משותף רחב ומאוחד ולחבר אלינו עוד ועוד אנשים טובים ישרי דרך ערכיים, אנשי מעש שלנגד עיניהם עומדת טובת העיר בלבד. המטרה הזו הביאה אותי בעצה אחת עם יורם לפנות אל אל”מ במיל’ עמוס חגג ולהציע לו להצטרף לרשימה בראשות יורם מרציאנו וליצור ראש חץ איכותי של מנהיגים איכותיים וחדורי שליחות אשר ינהיגו יחד את העיר בשנים הקרובות”.

עמוס חג’ג’:  “התלבטתי הרבה, אך החיבור עם יורם הוא חיבור משמעותי שיוביל סדר יום חדש בעיר. אני רואה ביורם מנהיגות אחראית טובה, נחושה וחזקה בעלת ידע כישורים וניסיון ניהולי, הוא מחויב לעיר ולתושביה. תושבי לוד כמהים לתקווה ולמימוש הפוטנציאל הגדול שיש בה. אנחנו מתכוונים להפוך את לוד לעיר מרכזית לפחות כמו הערים הסובבות אותה”.

ח”כ לשעבר יורם מרציאנו: “אני מברך את עמוס חג’ג’ שמצטרף אלינו ומברך את שותפי וחברי ליאור ברדוגו על גדלות הרוח שלו, על תעצומות הנפש וראיית המטרה הסופית שהיא ניצחון בבחירות והובלת העיר. הצטרפותו של עמוס מביאה איתה מטען אנושי איכותי לקידומה של העיר בכל התחומים. אני קורא לאביב וסרמן וליאיר רביבו להתאחד סביבי ברשימה משותפת, טובת העיר לוד היא מעל הכל”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כחלון הזדמנויות חברתי

אלי חזן

פנייה נרגשת לראש הממשלה לקראת הבחירות המונציפליות

אלי חזן

אורן כהן : “דיסקין נהג חוסר אחריות פעמיים”

אלי חזן

ב – 22.10 מצביעים ניר ברקת – מצביעים עבור התקווה

אלי חזן

הליכוד ברעננה במצוות קמחא דפסחא

אריק זיו ויזר

רמי לוי יישאר יו”ר סיעת הליכוד בעיריית חיפה

אלי חזן
דילוג לתוכן