40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מבקר המדינה – חייזר מכוכב מאדים ?

תהיות בעקבות פרסום דו”ח מבקר המדינה לשנת 2010

אם חייזר היה מגיע מכוכב מאדים והיה שומע את השיח הפוליטי/ציבורי המתנהל בארצנו ,באמצעות המדיה הכתובה או האלקטרונית /אינטרנטית,היה מתרשם מרדידות השיח המתאפיינת בחוסר דיון וניתוח מעמיק.

 בסוגיות מהותיות המצריכות יכולת מנהיגותית  בקבלת החלטות, פשוטות כמו הרות גורל,הנוגעות באופן ישיר ועקיף בחיי האזרח.

בישראל אין מקום למנהיגות רדודה מאחר ואין מרווח רב לטעויות , אדם הנמצא בעמדת השפעה חובה עליו ל”מרב” את יכולותיו ,ע”י ניתוח מעמיק של המצב . לכך יצטרך אדם בעל עמדת ההשפעה למקם עצמו במרווח הבלתי תלוי ולהתגבר על שיוכו הפוליטי,הדתי,הגזעי וכל השפעה אשר יכולה לשים כבלים על מחשבתו החופשית.  תוצאות פעולותיו נוגעות בחיי האזרחים ורווחתם, המבוטאת בכלים שהמדינה נותנת לאזרחים כדי לשפר את יכולותיהם להתפרנס ע”י תוכניות חינוך יעילות, הממרבות את יכולות היחיד להפיק את המרב מתכנית הלימודים ללא הבדל מגדרי או מגזרי.

תחום חשוב נוסף ,הוא התחום המדיני ביטחוני,שבו ישנן אסכולות רבות ושונות .מיותר לציין את השפעת התחום הנ”ל על חיי המדינה והשפעתם על אזרחיה.

(עדיין לא השגנו את שאיפת הנביא “איש תחת גפנו ואיש תחת תאנתו”)

אין לו לאותו חייזר  המגיע ממאדים אלא לשהות בארצנו הקטנה כשבוע ימים ולסרוק את המדיה הכתובה והאלקטרונית ואף להאזין לקולות האנשים כדי להגיע למסקנה המתבקשת כי השיח הציבורי רדוד מאד וחובה על כל איש משכיל לשפרו,כי בנפשנו הדבר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דרושים 1200 נבחרים לניהול המדינה .

אריק זיו ויזר

מתי באמת עזבה אילת שקד את הליכוד?

אלי חזן

איפה היינו כשנורו היריות: 9 בכיכר ביום שבת

אלי חזן

וושינגטון בשירות טהרן

אריק זיו ויזר

סליחה! ” אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי”

אלי חזן

גם הנכים צריכים ליהנות מהדרך.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן