19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

לע”מ מייחצנת את ישראל דרך פייסבוק

האם העובדה כי מי שעומד בראש לשכת העיתונות הממשלתית הוא צעיר בהבנתו ובמעשיו מעיד על כך שהיא פונה לכיוון שונה

מנהל חדש ללשכת העיתונות הממשלתית שמביא גם כיוון חדש : אורן הלמן, אשר נכנס לתפקידו לפני מספר שבועות כראש הלשכה, ביקש, ולבינתיים הוא מצליח, להביא גישה חדשה, שונה במהותה, ללשכה.

 

הלמן פועל על מנת להקל את מעבר העיתונאים הזרים בנתב”ג. שהרי הבידוק הביטחוני במקום הוא בלתי נסבל. זהו לקח ראשוני ומאוד חשוב. שהרי, העיתונאים הזרים באים עם דיעות קדומות וגישה ביקורתית כלפי ישראל. בידוק ביטחוני משפיל, מביך ומעליב עלול להוסיף חטא על פשע ולגרום לתיעוב ישראל.

 

מי שגולש בפייסבוק לא יכול שלא לשים לב לדף שנבנה והחל לפעול בשבוע האחרון. מעקב מדוקדק יותר יכול להוביל לאבחנה כי בכרטיס נעשה שימוש תכוף אשר עשוי לסייע לעבודה העיתונאית ובייחוד ברשת. תמונות מהפיגוע של אתמול עלו לדף הפייסבוק. ביקורו של ראש הממשלה ברוסיה עלה לפייסבוק. אלו ותמונות אחרות יכולים בהחלט לייחצן את ישראל בצורה טובה יותר. ועתה, בכלל, עם בידוק ביטחוני פחות נוקשה, אולי יש סיכוי לשינוי הסיקור? מה שבטוח, צעדים בכיוון לשינוי המצב כבר נעשים ובצורה בולטת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרה לבנת קיבלה בברכה את ההחלטה להכשיר את הבנייה בשכונת היובל בעלי

אריק זיו ויזר

עיתון אהב”ה יצא לאור

אלי חזן

בשנה החולפת נפטרו 50 ממייסדי הליכוד

אריק זיו ויזר

והפעם בשומרון : יעל דן

אריק זיו ויזר

ארנון הקפלניסט

הרויזיוניסט

מפגש בינלאומי של סניף הליכוד בעפולה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן