22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

ללכת שבי אחריו

את שיחותיו בצפון עם מוקדי כוח מהשטח התנועתי קיים ביבי, אז שגרירנו לשעבר באו"ם וח"כ צעיר מלא אמביציות ותוכניות במלון חוף התמרים בעכו.

שיחות ארבע עניים, לאחר כעשרים דקות ביחד נשביתי בקסמו של האיש אשר הבטיח את העולם ואחותו אם יבחר לראשות התנועה ומועמדה לראשות הממשלה, חסכתי לו חלק מהזמן כאשר הבטחתי לו חגיגית לייצגו בעירי בפריימריס אשר התקיימו באותה השנה מול דוד לוי ומשה קצב, כמובן שהמשך זה היסטוריה של כולנו.

 

הפעם הקריאה אלי ערב הוועידה הייתה למפגש בביתו שבירושלים אני פריד אברהם מטירת כרמל שוב נקרא לשיחה עם ראש ממשלת ישראל! שלא כמו בעבר הרחוק הפעם התלבטתי מאוד עם עצמי ולבסוף ויתרתי על הכבוד הגדול הכרוך בשיחה אישית עם ראש הממשלה ביבי נתניהו ראש תנועתי! חששתי לחזור שוב ולהיות שבוי בקסמו, ולהסכים מראש לכל בקשותיו, דרישותיו ותוכניותיו אשר בחלקן לא תמיד אהבתי, אך כציוני יהודי וישראלי הייתי אולי מסביר לו שמוטב שגם אנחנו בישראל נפסיק להתרוצץ מסביב לרצונם של הפלסטינים בעוד ועוד שחרורים של רוצחים כאשר הם לא מסתירים את כוונותיהם האמיתיות! הייתי גם אומר לו שאני בעד התנהלותו הדיפלומטית אם זו המטרה מכיוון שאת זה החברים, כמוני בשטח לא יודעים, ואת זה ח"כ דני דנון זיהה מזמן אצלנו! הייתי גם אומר לו שאני לא צריך מהומות בוועידת הליכוד אם רק אדע שכוונותיו זהות! ובכל זאת לא הלכתי לאותה פגישה וזאת מבלי לפגוע בכבודו של ראש ממשלתנו שהחליט להתוודע אלינו מחדש.

 

 

 

.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשים בהר הבית

אלי חזן

השיעור השבועי של עזריאל צפר : ימי רביעי

ליכודניק

מנחם בגין: מנהיג עם אומץ לב

אלי חזן

יומן המלחמה של עוזי לוי

אלי חזן

היכן להקים שדה תעופה משלים לנתב"ג

אלי חזן

ברוך וינר (קונוס) – גיבור המחתרת האלמוני שהלך לעולמו

אלי חזן
דילוג לתוכן