24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לוד : 1500 משתתפים בהרמת הכוסית של מרציאנו

כתב ליכודניק הגיע הערב להרמת הכוסית לשנה החדשה של יורם מרציאנו. על פי המראות שם – הבחירות כבר הוכרעו. ב – 22 באוקטובר נקבל תשובה לתחושה 

 

21:00 בערב. אולמי לאפייט בלוד. אלף חמש מאות איש נדחסים אל תוך האולם. יהודים, ערבים, עולים, ותיקים, אתיופים, רוסים ובעצם כל המיקרוקוסמוס המרכיב את האוכלוסייה המורכבת בלוד. האנשים מחפשים תקווה שתחלץ את העיר מהמצב הנוראי שבו היא נמצאת. 

רבע שעה לאחר מכן ומועמד לוד אחת – יורם מרציאנו – נכנס אל האולם בסערה הנבלמת על ידי הקהל שכה אוהב אותו. אל מרציאנו מצטרפים שני ליכודניקים מתוך אין ספור ליכודניקים שהחליטו לתמוך בו בבחירות למועצת העירייה ולרשותה שיתקיימו ב – 22 באוקטובר השנה. מתוכם ישנם שניים שהפכו לבני ברית קרובים והם יהיו מספר 2 ומספר 3 ברשימה – עמוס חג’ג’ וליאור ברדוגו. 

 

חג’ג’ חשב להתמודד ואז פגש בליאור ברדוגו שהיה מספר 2 ברשימה. ברדוגו ויתר. “עשיתי זאת למען האחדות” הוא אומר ועל פי המראות בהרמת הכוסית לשנת תשע”ד הרי שהוא לא טעה. האנרגיות באולם חזקות. ברדוגו הוא מנהיגות ליכודית צעירה מבטיחה בעיר. כאשר אני שואל אותו בדבר העובדה שיורם מרציאנו הגיע ממפלגת העבודה יורה ברדוגו תשובות אשר נראה שהוא מאמין בהן בכל ליבו. “מרציאנו היה במפלגת העבודה אך יחד עם זאת הוא נתן תמיכה פומבית בנתניהו בעודו ח”כ מטעם אותה מפלגה. הוא עשה כאן חדשות לבקרים על מנת שנתניהו ייבחר. יותר מכך, רבים מתומכי הרשימה הם ליכודניקים מוצהרים. אנו מביאים כאן שותפות של ליכודניקים אך גם כאלו שאינם שייכים למפלגה. המטרה היא לאחד כוחות על מנת להביא לשיקומה של העיר לוד. מרציאנו יכול לעשות זאת”. 

 

נחזור להרמת הכוסית. באולמי לאפייט בעיר אין מקום לגפרור. המאגרנים מוסיפים עוד כיסאות – דבר נדיר בכנסי בחירות. זה לא משנה. רבים עומדים בחוץ. 

 

במקביל עורך המועמד היריב יאיר רביבו (ליכודניק יביא דיווח גם משם) הרמת כוסית בהשתתפות שר הפנים גדעון סער. “סער איבד רלוונטיות בליכוד. הוא יודע היטב שהבחירות המוניציפאליות הן משחק אחר ושהשיוך לליכוד במוניציפאלי הוא משהו אנכרוניסטי” – אומר משה, חבר ליכוד בעיר. “הוא יכול לעבוד על כולם חלק מהזמן אבל לא כל הזמן ובחירתו של האיש שנזהר מלהתערב במקרים אחרים דווקא במעומד יאיר רביבו לא מוסיפה לו אצלנו מניות רבות. בבחירות הבאות הוא לא יזכה לתמיכה לה זכה בבחירות הללו”. 

 

לוד היא עיר עם בעיות. מרציאנו מנסה להסביר לנו מה נחוץ לחילוצה. אין ספק שהוא מבין מה צריך עבורה ובנה נבחרת בדיוק ברוח הזאת. ב- 22 באוקטובר נדע האם תושבי עירו החליטו לתת בה ובהם את מבטחם. המועד הולך ומתקרב. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גדילה במס’ התלמידים במוא”ז שומרון – פי 5 מהממוצע הארצי

אריק זיו ויזר

לראשונה הוקמה קבוצה של אנשי חיי הלילה בת”א יפו באתר הפייסבוק

אריק זיו ויזר

הטעות הקריטית של נתניהו בירושלים / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

אילן כהן : חגיגות עצמאות צנועות ברעננה

אלי חזן

מלחמה בדרום !

אלי חזן

אילן כהן יוצא לדרך חדשה

אלי חזן
דילוג לתוכן