18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

"לא דופקת חשבון"

יפת צדקה היה במשתה של מירי רגב ואלו רשמיו. מתוך עמוד הפייסבוק של יפת

 

הערב השתתפנו בערב נהדר אותו אירגנה שרת התרבות מירי רגב. המון רב הגיע לאולם הגדול בראשון לציון. הערכה גסה כשמונה מאות חברים שהגיעו מכל קצות הארץ.
שירים מזרחיים ואחרים קידמו את פני האורחים הרבים שהוגשו מעל הבמה הגבוהה שהוקמה באולם והציבור הרחב לקח חלק בריקודים כשחלק מהאורחים הגיעו מחופשים לכבוד חג פורים שהיה לפני יומיים.

שרת התרבות נשאה נאום מצוין , כשהיא כהרגלה אינה עושה חשבון לכל אלה התוקפים את הממשלה בראשות בנימין נתניהו ואותה אישית ומעמידה אותם או כפי שהיא ציינה "שומרי הסף" שלמעשה שומרים רק איפה שהם רוצים.

השרה ניצלה את ההזדמנות כדי לפרט את כל המהפכים שהיא עשתה בשלוש שנות כהונתה כשרת התרבות בכל נושאי התרבות במדינה. היא הדגישה את המהפך הגדול שמרכזיותו היתה להפוך את הפריפריות כחלק בלתי נפרד בכל האירועים ולבטל את מה שקיבלה כירושה בהגיעה לתפקיד וכפי שציינה הכל התנהל כאילו ישנן שתי מדינות. מדינת תל אביב והיתר.

היא סיפרה לקהל הרב שהחלוקה של הכספים כשהגיעה למשרד התחלקו בצורה כזו: מדינת תל אביב…….קצת לירושלים והפירורים שנשארו ליתר חלקי הארץ. מאז כל התמונה השתנתה והחלוקה הפכה לשיוויונית למרות שהרבה הרימו גבות "אך השיוויון בלבד עמד לנגד עיני. אין יותר אליטות ואחרים כלום. יש היום גם שירים מזרחיים וגם אחרים במידה שווה ועמדתי על כך שזה יהיה".

גם לגבי האיומים מדי פעם על ידי ראשי הסיעות המרכיבות את הממשלה באיומים על המשך כהונתה של הממשלה הנוכחית שאותה הגדירה כמצוינת ובעלת הישגים אדירים באומרה " אל יאיימו עלינו בפירוק הממשלה. המפלגה היחידה שלא אכפת לה ללכת לבחירות הינה מפלגת הליכוד. מפלגת העם" "הממשלה הנוכחית יש לה הישגים רבים ואדירים ואל ינסו כל הזמן למכור לכם שקרים בכלי התקשורת השונים" "אנחנו נגיע לבחירות הבאות אם ירצה השם בזמן שקבוע מראש. איננו פוחדים מכלום. בעוד האחרים ינסו לשקר ולרמוס את האמת הצרופה, אנו נסביר לציבור ונביא בפניו רק את ההישגים הגדולים של הממשלה הנוכחית והכל יהיה מגובה בהוכחות חותכות של העשיה".

מירי המשיכה ואמרה " אנו רואים ומודעים לחוסר ההגינות שנוהגים במשפחת נתניהו. אך צריך להוריד את הכובע בפני ראש הממשלה נתניהו שכל שואי עולם משחרים לפיתחו ורוצים את קירבת ישראל ואת יכולותיה בתחומים שונים. בואו לא נטעה בנימין נתניהו הוא הוא האחראי למצב זה שחיזקנו את הקשרים הבינלאומיים שלנו בעולם". "אני מאחלת לבנימין נתניהו שיצליח בנסיעתו הערב עם רעייתו שרה לארה"ב לפגישה עם נשיא ארה"ב טראמפ ואני בטוחה שיצליח כמו שהצליח בכל נסיעותיו בשנתיים האחרונות".

יש לציין שבכל פעם שהשרה הזכירה את ראש הממשלה הקהל העצום הגיב במחיאות כפיים סוערות והיא נאלצה בכל פעם לעצור את שטף דיבורה.

השרה הקפידה לציין את כל הצוות של משרדה ואחרים שעזרו בהרמת ערב מיוחד זה והודתה לכולם. לדעתי היא הקפידה מאוד לציין את כלם בשמותיהם.

בסך הכל היה ערב מהנה שלאחר נאומה של השרה זחל אל תוך הלילה עם מספר זמרים ואמנים ותחרות תחפושות . בכלל היה מאוד שמח בערב זה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חיים ביבס: לעדכן את שכר המאבטחים באופן מיידי

הרויזיוניסט

המבצע העולמי של מתנדבי ובוגרי בית"ר בהרצליה

אלי חזן

כולם מגיעים לאוווווחנוכה

אריק זיו

טביעת אצבעות של הממסד

ניסים עוג'ר

כשקיש חוגג 50

עינר אביב

ועדת האתיקה של הכנסת: קריאתו של זחאלקה לסיום "ההגמוניה הציונית" – ליבת חופש הביטוי

אלי חזן
דילוג לתוכן