26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

"כשקטי עלתה על הבמה הרגשתי שבא לי לבכות"

כך אמר צוריאל שרון השבוע בהתרגשות, על כניסתה של קטי שיטרית לרשימת הליכוד

 

ליכודניק מביא בפניכם כתבה שפורסמה השבוע ב- "פלוג- הבלוג הפוליטי של טל שניידר" על קטי שיטרית, נשים בליכוד וצוריאל שרון.

 

"כשקטי שטרית עלתה על הבמה אני ממש הרגשתי שבא לי לבכות. קטי עצמה בכלל לא היתה בכיוון של לבכות, מה פתאום, אבל אני כל כך התרגשתי. סימנתי לה לא לעמוד בצד, אלא להיכנס למרכז הפריים שהיא תהיה בתמונה, אבל סימנה לי בחזרה, עזוב, לא נעים. היא אפילו לא לחצה את היד לראש הממשלה". הבחור הצעיר, בן ה-28, שמספר בגילוי לב על התרגשותו מהצלחתה של המועמדת קטי שטרית, הוא צוריאל שרון, חובש כיפה, תושב אפרת, ולשעבר עובד במשרדי השרים גדעון סער ויוסי פלד.

 

שרון, שהכיר את שטרית אישית בלשכתו של השר סער ואת ה"חינוך" הפוליטי שלו ספג בבית הגידול של סגנית השר גילה גמליאל, הרגיש ביום שני בערב הצלחה אישית. הצלחת שטרית, לזכות במקום ה-24, השמור לאישה, היתה הרגע שלו. גם עבור גמליאל הוא עבד קשה במהלך הפריימריז וקיווה שהיא תדורג אף גבוה יותר מן המקום ה-19, אליו הגיעה. אתמול הוא דילג מחיבוקים עם אחת לחיבוקים עם אחרת, ולא עם כולן ביחד באותו הפריים, כי גמליאל ושטרית קצת מסוכסכות ביניהן.

 

“להגיד לך שלא הייתי רוצה שיהיו יותר נשים בליכוד?”, הוא אמר לי השבוע, "רוצה, רוצה. הרשימה שנבחרה טובה מאוד, אבל אין ספק שהליכוד הוא מגרש המשחקים של פעילים גברים ליכודניקים. אפשר לראות זאת בוועידות”.

 

שטרית, במרכז, שרון משמאל (וסליחה עם הפעילה מימין שאיני יודעת את שמה), צולם בועידת הליכוד לפני כמה חודשים

 

"למה לדעתך חסרות נשים ברשימת הליכוד?" שאלה אותו שניידר.

 

"כי הן מביאות איתן משהו אחר. יותר רגישות חברתית. אני לא יודע אם זה דווקא יעזור לליכוד בקלפיות, שיהיו יותר נשים ברשימה, אבל אין לי ספק שאם ברשימה היו יותר נשים, היינו נראים אחרת”.

 

העיסוק הזה, בשאלות למה אין נשים מנהיגות בליכוד, או איך זה שלא רואים במפלגה הזו צמיחת מנהיגות נשית, לפחות בהשוואה לשמאל והמרכז, מצומצם מאוד. בסלונה עוסקים בכך, גם במקומות אחרים, אבל זה לא ממש מטריד את ציבור הבוחרים של מפלגת השלטון. דווקא, בהפוך על הפוך, מקווים היום שישראל ביתנו תזרים לתוך הליכוד שיעור גבוה של נשים (יש להם שליש ח"כיות בכנסת היוצאת), ותציל את המצב.

 

לכתבה המקורית, לחץ כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא לטרור, כן לתושבי הדרום – על פריימריז בצל טרור

אלי חזן

על עמיחי גרינולד מועמד הליכוד במחוז דן: רהוט, דעתן, איש חינוך, נאמן הארץ.

אלי חזן

רופאי השיניים נושכים בפריימריז

אריק זיו ויזר

ח"כ חיים כץ: קבלן קולות או קבלן ביצוע?

אריק זיו ויזר

אין דבר כזה משבצת חברתית

אלי חזן

פוקס: "האש בדרום היא תוצאת ההתנתקות"

אלי חזן
דילוג לתוכן