20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יחיאל לייטר

“כשמדובר באכיפת החוק- בדואי שווה יותר מיהודי “/מאת: יחיאל לייטר:

לאחר שהליכוד יעלה לשלטון יהא עליו להפסיק את המדיניות הנפשעת של הקפאת הבנייה ביו”ש ובכללה הכשרת הבנייה במאחזים.
בפגישה עם חברי ליכוד בירושלים דיבר יחיאל לייטר המתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת, על חוסר השוויון בפני החוק כשמשווים בין אנשי מגרון לבין הבדואים בנגב. לייטר השווה בין מדיניות הממשלה והעמדת החוק ‘מעל הכול’ כשמדובר ביהודים ציוניים ולעומת זאת על מה שמוגדר כ”התחשבות בצרכים מיוחדים” כשמדובר בבנייה בלתי חוקית על ידי בדואים בנגב.
לייטר (48), ששימש בעבר כראש לשכתו של בנימין נתניהו כשכיהן כשר האוצר, סיפר לעשרות המשתתפים על רשמים מביקור שערך בנגב:

“לפני מספר ימים, במהלך סיור בנגב נחשפתי לדוגמא כואבת בדמות “חוות דרך היין”, פרויקט שנועד במקור ליצור רצף התיישבות יהודית בנגב. הפרויקט, שאושר ע”י ממשלת ישראל לפני כ-6 שנים וזכה לעידוד הממשלה הנוכחית, נמצא כיום בסכנה קיומית בתואנה של “אי ביצוע מכרז”.

מתברר שאותה טענה, כביכול משפטית, של “אי ביצוע מכרז” מיושמת בנגב באופן סלקטיבי, שכן הממשלה פטרה את הבדואים מביצוע מכרזים. הפטור מהמכרזים לבדואים נובע מ”היבטים” שכנראה עולים בחשיבותם על “אכיפת החוק”. בעתירה שהוגשה לבג”ץ בנושא האכיפה הסלקטיבית נומק הפטור על ידי הפרקליטות בצורה הבאה: “סוגיית הפזורה הבדואית הינה מורכבת ובעלת היבטים רבים שאינם נוגעים רק לאכיפת החוק, אלא יש להם שורשים חברתיים, תרבותיים וסוציו-אקונומיים”.

לייטר אמר כי: “האינטרס הלאומי של פיתוח וחיזוק הערך של “שלטון החוק” נדחקו הצידה לטובת אותם “היבטים מיוחדים” של אוכלוסיה מסויימת. למותר לציין, שבפינוי האלים של עמונה, אשר גבה מאות פצועים, האינטרס של “שלטון החוק” קיבל עדיפות על פני ה”היבטים המיוחדים” של ההתיישבות היהודית.”

לייטר סיכם ואמר שלאחר שהליכוד יעלה לשלטון יהא עליו להפסיק את המדיניות הנפשעת של הקפאת הבנייה ביו”ש ובכללה הכשרת הבנייה במאחזים. שכן לא מדובר בנקודות בלתי חוקיות אלא בנקודות בלתי מורשות שהגיע הזמן להפוך אותן לנקודות מורשות לכל דבר



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תגובה לטיעוני השווא המצדיקים ירידה מרמת הגולן/מאת:יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר

חוק ‍דרומי: חיוני, לגיטימי, מציל חיים / מאת:יחיאל לייטר – פורסם ב”ישראל היום”

אריק זיו ויזר

על מצורעים, פחדנים ושלמות ירושלים/ מאת : יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר

נפרדים מאולמרט: מנהיג ללא שאר רוח /מאת : יחיאל לייטר “ישראל היום”

אריק זיו ויזר

נוסחת ברגותי תמורת שליט חסרת הגיון בסיסי/מאת:יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר

על הספונטאניות של הפיגוע בירושלים/מאת: יחיאל לייטר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן