26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כמה משפטים על נסיקתו של דנון

במאמץ ובהתמדה, בעבודה קשה וללא שום פשרה, בחביבות אך באסרטיביות. כך הפך דנון לשם החם בליכוד. והתקשורת בישראל ? היא לא יודעת כיצד לאכול את הכובע. 

 

שיהיה ברור : דני דנון, סגן שר הביטחון, הולך להשתלט על מרבית מוסדות הליכוד. שיהיה ברור : נבחרי התנועה שהתייחסו לפעיליה משל היו נטל מאוס משלמים את מחיר הזלזול. שיהיה עוד יותר ברור : דני דנון ידע כיצד לעלות מעלה מעלה תוך עבודה קשה, בהתמדה, בחברות ובחריצות – ועכשיו הוא קוצר את הפירות. 

 

אם דנון לא ינצח ביום ראשוןן (והוא ינצח) הרי שתהיה זו מכה קלה בכנף. 

 

המקום החמישי של דנון בפריירמיז לא היה מקרי והניצחונות האחרונים שלו הם לא מקרה – הם תוצאה של התנהלות מופתית. 

 

והתקשורת הישראלית ? היא לא יודעת כיצד לאכול את הכובע. דה הלגיטימיציה שנעשתה לדנון היא מבישה ומכוערת. דנון הרי הבין היטב כיצד הדמוקרטיה הליכודית עובדת וניצל כל ידע וכל נקודה על מנת להגיע אל הטופ. אם למשל אדם כמו מוסי רז (שמבחינה אישית הוא אדם באמת יוצא דופן), איש שלום עכשיו, היה מגיע לטופ של מר”צ היו באים אנשי שמאל וטוענים : דמוקרטיח מופתית במר”צ. וכאשר דנון עושה זאת? הרי שסכיני דה הלגיטמיציה ודה ההומניזציה נשלפות. 

 

וצריך להבין עוד כמה דברים : לא רק שזה מאבק מול נבחרי התנועה שהתנכרו לפעילים אלא גם שמדובר במאבק בין דורי. דנון מקדם עמדות לקראת התמודדות עתידית. הוא הביס למעשה ללא תנאי את שרי התנועה ועתה, אם ימשיך בדרכו השקטה, הבטוחה והאמיתית, הוא ימשיך לטפס עוד מעלה. 

 

שלא תגידו שלא אמרנו לכם. 

 

והערה אחת לדנון : בניגוד לשרי הליכוד הלעוסים – אל תשכח את הצוות שלך שהלך איתך באש ובמים, במדבר ובשלב ההתבססות. אל תהיה לא ארדן, לא סער ולא סילבן או מישהו מהקליבר שלהם. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קדאפי עמד להכריז על הכרתו במדינת ישראל

אריק זיו ויזר

איוב קרא “עונש מוות לרוצחים”

אריק זיו ויזר

קרא : “הסכם עם איראן מסוכן לשלום העולם”

אלי חזן

מירי רגב, האישה הראשונה של ישראל

אריק זיו ויזר

קרא בכיוון כץ

אלי חזן

מחזקים את יסודות הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן