19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

כיצד מיצב אושר טקטש את צעירי הליכוד חיפה ?

הוא אמנם יועץ תקשורת לח”כ נאוה בוקר אבל אושר טקטש הוא הרבה יותר מכך. צעירי הליכוד בחיפה יעידו על כך. גם זמר אנטי ישראלי מרגיש את נחת זרועו. כי יש לידו את הצעיר הבולט דניאל סיגלוב 

במשך שנים ניסו איתמר דוננפלד ועומרי אקוניס להקים צעירי ליכוד מתוך ההריסות שלאחר הקמת קדימה. עם מינימום משאבים והמון רצון ויכולת אדירים הם הצליחו לארגן יש מאין עוד התארגנות צעירים ועוד התארגנות צעירים עד הבחירות לראשות הצעירים שבהן זכה דוד שאין. ואולם, במקביל, אולי מבלי משים, התארגנו מספר צעירי ליכוד בחיפה והקימו מעיין התארגנות מתחת לצעירי הליכוד וכהשלמה. “צעירי הליכוד – הקבוצה הצפונית”. דוד אוחנה, חיים לוי, פליקס קוריטני ורבים וטובים אחרים עשו את מה שרבים מצעירי ליכוד אחרים לא עשו – פעלו לבד, יצרו לבד, הצליחו לבד. 


והנה בעת האחרונה בולט לו אושר טקטש מתוך הקבוצה הזאת. אושר תמיד היה שם. נחמד למדי, שקט, פועל מאחורי הקלעים אבל תמיד פועל ויוצר. זה לא רק החייאת סניף חיפה אל מול הממסד הישן בארגון מפגשי עם ח”כים ועם נציגי ליכוד ועזרה לזולת אלא גם שבימים האחרונים מארגן אושר ומארגנים חבריו יחד עם חברי תא לביא באוניברסיטה בעיר את מניעת הופעתו של תמאר נפאר – המיזנטרופ מהנאום של מירי רגב ששר את שירו של מוחמד דרוויש בדבר אכילת בשר של יהודים. נפאר אמור להופיע בחיפה תחת חסות העירייה וטקטש וחבריו, ובמיוחד דניאל סיגלוב, מתכוונים למנוע זאת. 


מה שבולט הוא המוסר הכפול של אנשי שמאל בחיפה. הם מתלוננים כנגד מה שעתיד בעיניהם להיות פיצוץ ההופעה. לאתר וואלה הוא אמר : “אנחנו לא מתכננים שום דבר אלים למרות שיש אנשים ברשת שמתעסקים בטרמינולוגיה של המילה ‘לפוצץ’. פעילי מפלגת העבודה בעיר ממש ‘פוצצו’ כנס בחירות שהיה פה של הבית היהודי ואף אחד לא פצה פה. אנחנו בעד דו-קיום, פשוט בדו-קיום צריך לכבד אחד את השני ולא לכפות עליי אמן שמגיע ומטיף להרג או מעודד הרג בשירים שלו”. 


ליכודניק ימשיך לעקוב. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי הכנסת של הליכוד נפגשים עם הצעירים

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד מגיבים למכתב של צעירי הליכוד נגד הגזענות

אלי חזן

צעירות הליכוד מרימות את הכפפה

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בנתיב ההסברה

אלי חזן

צעירי הליכוד מברכים את שר החינוך לרגל “מאמץ אריאל”

אלי חזן

הלביאים באוניברסיטאות תומכים בראש הממשלה

אלי חזן
דילוג לתוכן