39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

כבוד וגאווה להיות ליכודניק – זיו דשא

היום יותר מתמיד אני גאה להיות ליכודניק.

כבוד להשתייך לתנועה שחבריה עומדים שעות בתור בכדי להצביע, עומדים בגשם בסבלנות, בכבוד ובהדר, לממש את זכותם הדמוקרטית. אני מסתכל בהערכה על חברי התנועה הותיקים בגילאי ה 75 + שלא ויתרו ומימשו את זכותם להשפיע ואף הראו לנו הצעירים מהי נחישות, מהי אמונה, מהי נאמנות לתנועה ולדרך.
כל התקלות העיכובים, הגשם, האיחור בפתיחת חלק מאתרי ההצבעה, לא הרתיעו אותנו כי ידענו שעלינו לפעול למען בחירתה של רשימה – לבחור את ההנהגה העתידית של ישראל.
כשאנו בוחנים את הרשימה שלנו עלינו להיות גאים, חברי הסיעה היוצאת נבחרו כולם ולא משנה מה המיקום שלהם, אותם “12 המופלאים” שייצגו אותנו בכנסת היוצאת נבחרו כולם.
הרשימה מאוזנת, מייצגת מגזרים רבים ואת העמדות המרכזיות של הליכוד.
הרכבה הוא אות וסימן לחוסן ולהמשכיות החל מגדעון סער יו”ר הסיעה המצטיין, גלעד ארדן, ומשה כחלון, ועד סילבן שלום לימור לבנת, ישראל כץ ורובי ריבלין הוותיקים יותר. צעירים רבים שיהוו את הנהגת העתיד, מיקמנו 7 נשים במקומות ריאלים!, דתיים וחילונים עולים חדשים, אנשים מהפריפריה עם קבלות של עשייה, אנשי צבא ואקדמיה.
זו הרשימה שלנו אבל חשוב מכך זו ההגנה העתידית של מדינת ישראל.
תנועה שלה היכולת להשתקם ממצב כאוטי כפי שהינו שרויים בו, היא תנועה שיש לה דרך ברורה, יש לה מנהיגות, ומעל הכל יש לה את החזון והיכולת להגשים את יעדיה.
ומה עלינו לעשות בימים אלו – עלינו להיות שגריריה ודובריה של התנועה, להציג בגאווה את הנהגת העתיד, ללכת זקופים כשאנו יודעים שאלו הם הנבחרים שלנו.
אל מול כל אותם אלו שמשכו ידם לקופה הציבורית, שנסעו בין ארגזי מלפפונים ועגבניות לחו”ל, שבילו בחדרי חקירות והשקיעו את מרצם בתרחישי הגנה משפטית במקום במילוי תפקידם הציבורי, שכשלו בכל תחום: חברתי, ערכי, בטחוני, וכלכלי ניצבת בוהקת ביכולתה הרשימה שלנו, הנהגת המדינה לשנים הקרובות.

שבת שלום
ליכודניק גאה – זיו דשא



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צ’מברליין 2013

אלי חזן

קווים לדמותו של הפרטנר – חלק ב’

אלי חזן

בין דמוקרטיה וטרור

אריק זיו ויזר

התקשורת בארץ שמאלנית – הוכחה נוספת

אלי חזן

הצעה ליוזמה במפלגת הליכוד: מפגשים בעיר (Town hall)

אלי חזן

החורים שבכיפה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן