18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

יש לחקור את ציפי לבני בחשד לניגוד עניינים

על זה לא תשמעו באולפן שישי: ציפי לבני הצביעה בעד חוק אנטי-דמוקרטי לסגירת עיתון "ישראל היום" וכצ'ופר קיבלה טיסה לחו"ל על חשבון עיתון "הארץ". תשכחו מביבי-טורס, הדבר האמיתי זה ציפי-טורס

 

 

בשבוע האחרון נשבר עוד שיא של צביעות. התקשורת "חגגה" על דו"ח מבקר המדינה. 28 עמודים שעוסקים במגוון נושאים, כשלי הסברה, בנייה בהתיישבות ועוד נושא אחד: נסיעותיו של נתניהו בזמן שכיהן כשר האוצר. עד 2005 הלכו הפרשנים כדי למצוא ולא מצאו. המענין הוא שמבקר המדינה מתייחס שוב לנושא שכבר נבדק ע"י היועמ"ש הקודם לפני שלוש שנים. אם כבר בודקים בשנית, מדוע לא לבדוק את ההקלטות של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי? את הניסיון המסוכן שלו למנוע מינוי של רמטכ"ל ואת המעורבות שלו ושל אבי בניהו אשר השמיד מחשב צה"לי ובו ראיות? רק נתניהו "זוכה" לבדיקה שניה. גם את זה נעבור.

 

מעל לכל מרחף ענן של צביעות תקשורתית מובהקת. אף אחד לא מזכיר לצופים את נסיעתה של ציפי לבני ב-10.12.2015 לארה"ב. נחשו מי מימן את הטיסה: עיתון "הארץ". אותו עיתון שנלחם על הישרדותו העסקית וצימצם משמעותית את היקף הדפסתו. תשפטו אתם: כמה חודשים לפני כן, הצביעה ציפי לבני בעד חוק אשר זכה לכינוי "חוק ישראל היום" ומטרתו הייתה לסגור כלי תקשורת בישראל. החוק אפילו עבר בקריאה טרומית לפני שהתאדה לאויר אך אם נשים לב לזהות המצביעים נבחין במצביעה בולטת במיוחד: ציפי לבני. כן, אותה ציפי הצביעה בעד חוק אשר יכול היה להיטיב עם עיתון מתחרה אחר ולאחר מכן קיבלה טיסה לארה"ב על חשבון אותו עיתון שכמעט והרוויח. ניגוד עניינים? הצחקתם את פרשני העומק לענייני כלום המככבים בערוץ 2 ו-10. הם דואגים להזכיר לנו הצבעות וניגודי עניינים של שרים כאשר מדובר במתווה הגז ובנושאים נוספים אבל בנושא טיסות לחו"ל הם פשוט שכחו את לבני. ובכן, כעת אתם יודעים על כך. תחליטו אתם אם מדובר בניגוד עניינים. תשפטו אתם מי צריך להיחקר.

 

זכרתי סרטון המתעד את נאומה של ציפי לבני בועידת "הארץ" אשר התקיימה בניו-יורק. חיפשתי אותו אך מישהו ב"הארץ" כנראה מחק אותו. ממה הם דואגים?

 

HAARETZ_LIVNI

אגב, בתמונות מאותו ערב בניו יורק, מופיעה לבני מעל פודיום הנושא את לוגו "הארץ" בעברית ובאנגלית ועוד שם אחד שלא כל כך רצו לתרגם: NEW ISRAEL FUND. או בעברית: הקרן החדשה לישראל.

TZIPI_LIVNI

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בין אהוד אולמרט לנורית צור

אלי חזן

קדימה בשלטון תמסור את הכותל לפלסטינים!

אריק זיו ויזר

תקשורת מנצחת

אלי חזן

מצור מדיני

אריק זיו ויזר

השכנים החדשים בפרלמנט המצרי

אריק זיו ויזר

הכיבוש הזוחל בתל- אביב

אלי חזן
דילוג לתוכן