32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אלי חזן

ישראל תשמור על האינטרסים – גם מול איום

אלי חזן בעקבות דבריו של קרי אתמול בוועידת מינכן. פורסם לראשונה ב"ישראל היום" 


ראוי לומר ביושר: ניסיונותיו של מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי להשכנת שלום בר קיימא בין הישראלים לפלשתינים ראויים להערכה רבה, אך דבריו אתמול בוועידת הביטחון במינכן מצריכים לא רק עיון מעמיק, אלא בעיקר הכוונה. "יש כרגע שגשוג וביטחון רגעיים בישראל, אבל זו אשליה", אמר קרי, בין השאר. "כל זה ישתנה אם השיחות ייכשלו". הוא המשיך והדגיש, כאילו הוא מפנה חץ כלפי הממשל הישראלי: "יש מערכה גוברת והולכת של דה־לגיטימציה נגד ישראל. אנשים מדברים על חרם. זה יחריף במקרה של כישלון".
קרי טועה. ניסיונות חרם נגד יהודים ונגד ישראל קיימים מקדמת דנא. אין קשר ישיר בין מה שנעשה כישראלים עבור השלום והדו־קיום עם הפלשתינים לבין היחס שנקבל במקומות שונים בעולם. ההיסטוריה, גם הרחוקה אך בעיקר הקרובה, מוכיחה זאת. דוגמאות יש למכביר: הנסיגה שלנו מלבנון, ההצעות מרחיקות הלכת של אהוד ברק ושל אהוד אולמרט בדבר חלוקת הארץ, ההתנתקות ועקירת המתיישבים היהודים מגוש קטיף, הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון וכל נכונות לפשרה ישראלית, כולל שחרור כואב של אסירים – כל אלו נתקלו בתגובות סקפטיות ובביקורות חמורות על ישראל.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בגין, נתניהו והשמאל – אז והיום

אלי חזן

יש כחלון במשכן ?

אלי חזן

יצא לו האיווט

אלי חזן

הליידי שלא ביצעה פניית פרסה

אלי חזן

לזכור את רצח העם הארמני

אלי חזן

מיכאל שלי

אלי חזן
דילוג לתוכן