32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

יריב לוין: "הליכוד היא המפלגה של כולם"

ח"כ יריב לוין התראיין בערוץ 1, שיבח את הגיוון שברשימת הליכוד, והכחיש שהליכוד פנה למשה כחלון כדי לחבור לרשימה משותפת של הליכוד ורשימת "כולנו" של משה כחלון

 

 

 

ח"כ יריב לוין, יו"ר וועדת חוץ וביטחון של הכנסת, אמר הערב בראיון לליאת רגב בערוץ הראשון בטלוויזיה כי שיבוצו של בני בגין במקום ה-11 ברשימת הליכוד לכנסת ה-20 הוא שיבוץ מצוין וראוי לתנועת הליכוד. בהתייחסו לספינים שיצאו בכלי התקשורת לפיהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוקל למנות את מלכת היופי לשעבר, לינור אברג'יל ואת מלכת היופי, יאנה קלמן הם בלתי ידועים לו וככל שידוע לו אין מדובר בשיקול רציני אלא בספינים של התקשורת.

 

ח"כ יריב לוין התייחס לרשימת הליכוד לכנסת ה-20 ואמר שזו רשימה אטרקטיבית ומצוינת שיש בה ייצוג לכל שכבות האוכלוסייה כולל: ערים, פריפריה, מושבים, ספרדים, אשכנזים, דתיים וחילוניים. "יש לנו רשימה שאפשר רק להתקנא בה.יש לנו ברשימה שלוש נשים עד המקום העשרים: גילה גמליאל, מירי רגב וציפי חוטובלי וכן נשים במקומות 23 ,26.


זו רשימה שתוכל לקבל החלטות לטובת המדינה ותיתן מענה לאותן בעיות כלכליות וחברתיות עמן מתמודדת ממשלת ישראל. ראש הרשימה שלנו, בנימין נתניהו, הוא ראש הרשימה המשובח ביותר מכל המפלגות בארץ. אני מגיש את רשימת הליכוד הערב לוועדת הבחירות המרכזית ואני מאחל בהצלחה לכולנו".


ח"כ יריב לוין נשאל האם היה מו"מ בין הליכוד לרשימה של משה כחלון, "כולנו", לגבי איחוד ברשימה אחת בבחירות. ח"כ לוין הכחיש בתוקף שהליכוד פנה למשה כחלון ורמז רמז עבה לפיו נציגיו של משה כחלון פנו לגורמים בכירים בליכוד כדי לבדוק התכנות לחבירה לקראת הגשת הרשימה. "איני רוצה להיכנס לפירוט בנושא של משאים ומתנים אבל אני חייב לומר בבירור, הליכוד לא פנה מעולם למשה כחלון לצורך איחוד הרשימות והמבין יבין" אמר לוין.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בטוח בליכוד – ראיון עם תא"ל (מיל') אפי איתם

אריק זיו ויזר

"אנו רוצים נציג ולא מוצג" – ראיון עם דוד אבבה

אריק זיו ויזר

המהפך המדיני של סנדרה רג'ואן

אריק זיו ויזר

השיטרית החדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

מורידים ומתעדכנים : הליכוד השיק אפליקציה

אריק זיו

שר החינוך חושף : אלו הסיבות שבגינן פוטר גבי אביטל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן