13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ירושלים בוערת, אלקין שבר שמאלה.

המאבק בבחירות בירושלים עולה מדרגה, אם הערכות היו שאלקין לוקח את הבחירות בקלות יחסית, אז המציאות מוכיחה אחרת.
אלקין היה צריך לדעת, כאשר רוצים לנצח צריכים לקחת את כל מי שיכול לתמוך בך.
לפני חמש שנים ניר ברקת הקיף את עצמו באנשי ליכוד ברשימה ומסביב. נכון שיום אחרי הבחירות הוא התייחס אליהם כמו טיטול אחרי השימוש, וזה סימן אזהרה לכל הליכודניקים שניר מחזר אחריהם. אל תהיו טיטולים של ברקת!
נחזור לאלקין: עוד לפני הבחירות הוא לא הצליח לקבל את תמיכת הסניף. היה צפוי, אבל לא נורא. מה שכן נורא והדהים רבים בליכוד ובימין, בעיקר נאמני ארץ ישראל, הייתה הרשימה של אלקין. חושך בעיניים. רשימה שאין בה ניצוץ ימני מסורתי.
מקורב לאלקין אמר לי "מה אתה רוצה? הרשימה לא חשובה העיקר שאלקין יבחר".
עניתי לו שהרשימה היא הדבר הכי חשוב. תאר לך שאלקין לא נבחר, הוא עוזב את ירושלים ומשאיר לנו רשימה של שמאלנים אנשי ניר ברקת. ואם הוא נבחר, הם יהיו סגני ראש העיר.
מה שברור שהתוצאה כרגע לא טובה לאלקין.
מולו ניצב עופר ברקוביץ בעמדה חזקה מאוד, אבל על המשבצת של אלקין יושב משה ליאון שמתמודד חזק. נוצר פייט כאשר בליאון הודיעו על תמיכה דגל התורה וש"ס, וכן רבנים מהציונות הדתית, והשבוע החלו ההפצה של מסרים שמי שתומך בליכוד צריך לתמוך במשה ליאון.
אלקין נמצא בלחץ גדול והשבוע פנה בתביעה כנגד מטה ליאון על קמפיין נגטיבי שעושים לו. אין ספק שזה מראה על הלחץ שבו נמצא אלקין, ממתי מועמד מוביל הולך להתבכיין מול וועדת הבחירות? הערכות בירושלים שהמאבק הוא מי עולה לסיבוב שני מול ברקוביץ.
כמו שאומרים בספורט על המקום השני יש שלושה מועמדים: אלקין, ליאון ודיטש, מהלחץ של אלקין נראה כי אלקין חושש להפסיד למשה ליאון.
השבוע במעלה אדומים אמרו על תושבת השכונה שהיא הבאה בתור ברשימת הליכוד, שתתפלל טוב טוב שג'קי בבית שאן ינצח, כי כמו שזה נראה עכשיו, מאלקין כנראה לא תבוא הישועה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גלעד ארדן: הוא עוד ישוב

דניאל נחמיה

הרהורים בעיתות מלחמה /מאת:אלעד מרון

אריק זיו ויזר

עוזי דיין: מעמד הקייסים האתיופים ישודרג בקרוב בהחלטת ממשלה

אריק זיו ויזר

פניה לעזרה של אדמסו אללי

אריק זיו ויזר

חשיפה: המסתננים עוזבים מרצון.

אריק זיו ויזר

בוגי יעלון מבטיח "נדע לתת למתיישבי מגרון את הפתרון הנכון"

אלי חזן
דילוג לתוכן