20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

בלי בושה: שלום חנוך מתנגד לנאום השרה רגב בפסטיבל ישראל

יצר להיט עם תוכן פוליטי ומתנגד להופעת פוליטיקאים

מסתבר שהשמאל ימשיך לחכות למשיח ולספר לנו שהבורסה נופלת.
אין לחנוך בעיה שריבלין ינאם בפסטיבל ישראל. ריבלין, שהונדס מחדש והפך להוכחה מהלכת ליכולת של נתניהו לזהות בעיות טרם הולדתן, ינאם בפסטיבל. אבל שמירי רגב תנאם? חלילה וחס. לרוק סטאר חוקים משלו.

רוג'ר ווטרס מנסה כבר שנים להזיק לחיי התרבות בישראל. הוא עושה זאת ע"י יצירת דמוניזציה שקרית וניצול קשריו עם אמנים בינלאומיים והכל בחסות התרבות. דהיינו בשם האמנות הוא מגן על האמנות וכך שואף לחנך מחדש את הישראלים. הוא תומך נלהב בכל קריאה של ארגון ה-B.D.S העולמי להחרמת ישראל ומוצריה וכמובן לפני כל הגעת אמן בסדר גודל עולמי לישראל הוא דואג להתקשר ולפרט את עלילות הדם המודרניות.

אז מה ההבדל בין רוג'ר ווטרס לשלום חנוך? הראשון קורא להחרמת התרבות במדינת ישראל והשני קורא להחרמת הממונה על התרבות במדינת ישראל. ציפיתי מרוק סטאר ישראלי בסדר גודל הזה לא ליפול למלכודת הזו אבל כנראה שהגיל השלישי עושה את שלו. בריאיון אמר חנוך שלא מפריע לו שנשיא המדינה רובי ריבלין ינאם ושראש העיר ברקת ינאם. מה כן מפריע לו? מירי רגב.

אל דאגה מר חנוך, הקהל שלך לא יברח כשיגלה שהלהיט שעשה לך את הקריירה כבר לא רלוונטי. "הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם" ?  אז זהו, שלא.
הציבור החכים וידע לעשות הפרדה בין העיקר לטפל. המוח ניצח את שטיפת המוח. את ה-300,000 ש"ח שאתה מר חנוך, מרויח להופעה של 40 דקות בחתונה, לוקח לציבור הזה להרויח בערך שנה וחצי. אז אנא אל תטיף לנו-לא על צדק חברתי ולא על צדק פוליטי.

ולכל המצקצקים לגבי איכויות הזמר תנו לי לסבר את אזנכם:
לפני 3 שנים העלה שלום חנוך את הלהיט בה' הידיעה שלו ליוטיוב: "מחכים למשיח".  שנגיע לשורה התחתונה? מאתיים אלף צפיות.
לפני 7 חודשים העלה פאר טסי שיר נחמד בשם "דרך השלום". בינתיים השיר זכה ללמעלה מ-19 מיליון צפיות.

הימים ההם שאמן קורא לציבור מטומטם והוא משלם עבור כרטיס להופעה עברו וחלפו. 
במחאת השמאל ב-2011 הזמר שחתם את ההופעה בכיכר המדינה היה שלום חנוך. התלבטו בהתחלה אם זה יהיה אייל גולן ולאחר סאגה של שלושה שבועות, הכריעו: חנוך יהיה הזמר שיחתום את הערב. "אני כבר מתחיל לראות איזשהו אור בקצה המחאה" אמר חנוך. 
לפני חודשיים בקלפיות הוכח מדעית: אתה לא רואה טוב (משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי).



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכר את המועמד : יגאל בוזגלו מחוז גליל ועמקים

עינר אביב

אבלים על לכתה של שולמית שמיר

אריק זיו ויזר

"אחמד בא לעולם"

אריק זיו ויזר

המלחמה שבתוך המלחמה

עובד קראוס

אם תרצו – מכתב הקצינים

אריק זיו ויזר

מניפים את הדגל

דילוג לתוכן