18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

יעלון: האיום על "ספטמבר האיום" -בלון שמתחיל לצאת ממנו האויר"

הציג את משנתו המדינית ואת הישגי הממשלה בכנס פעילים באור יהודה. אחריו נאמה גילה גמליאל שחשפה הצעות חוק חדשות שבטיפולה. היה מענין.

"האיום של הכרזת מדינה פלסטינית בספטמבר הוא סתם דחליל. זה בסך הכל עוד בלון פלסטיני שמתחיל לצאת ממנו האויר". כך אמר השבוע השר בוגי יעלון בכנס פעילים בחצר משפחת איציק דדוש באור יהודה.

סגנית השר גילה גמליאל הציגה לנוכחים הישגיה הרבים למען הצעירים והנשים שבתחום אחריותה.

בוגי יעלון אמר עוד כי "פעילות תנועתית צריכה להיות כל השנה ולא רק ערב בחירות. זו הזדמנות לנציגי הציבור לפגוש את שולחיהם, ולדווח מה באמת קורה בלי הפילטרים של התקשורת".

הוא הזכיר לקהל שמבחינה בטחונית לא זכורה לנו תקופה כה שקטה בארץ. הוא הסביר את השקט הבטחוני בהרתעה שהצליחה ישראל להשיג. זאת בעיקר לאור התגובה ההחלטית של הממשלה על ירי הטיל מעזה על אוטובוס ילדים. לדבריו, הפגיעה במתקני החמאס ו22 ההרוגים, שביניהם חמאסניקים בכירים, גרמו לאויב להבין שלא כדאי להתעסק עם הממשלה הזו. זה לא ממשלת קדימה שמציעה ויתורים ואינה מגיבה על טרור, ואז הטרוריסטים מגיעים למסקנה שלחץ טרוריסטי נוסף יביא עוד הישגים מדיניים. "אם נתחיל להתקפל – המצב הבטחוני יתדרדר" סיכם בוגי.

בהמשך דבריו גילה גם דברים שנעשים כדי לעצור את המשט לעזה, והסביר למה הוא התנגד להתנתקות כשהיה הרמטכ"ל, ולמה היה מוכן לשלם מחיר אישי בפיטורין.

רוב נאומו הוקדש להישגים של הממשלה, שהתקשורת מתעלמת מהם ולא מציגה אותם לציבור. הוא אמר "החלק המלא של הכוס – מלא מאוד. למרות שלא תמיד רואים אותו".

סגנית השר גילה גמליאל הגיע לכנס כשכרסה בין שיניה. היא גילתה שבימים אלה היא מקדמת הצעת חוק לחופשת לידה גם לסטודנטיות ולסטודנטים. לה עצמה זה כנראה כבר לא יעזור כי היא סיימה את לימודיה. 1,200 סטודנטיות יולדות מידי שנה, אבל באוניברסיטאות יש אטימות לצרכי הורים טריים בכל הקשור לבחינות ולהגשת עבודות גמר.

הצעת חוק נוספת שלה עוסקת בזכויות חיילי מילואים, וסיפרה שהיא מתכוננת להגדיל את רשימת הזכויות. למשל, היא רוצה לצרף את כל משרתי המילואים לשירותי "חבר", כמו אנשי הקבע.

לאחר מכן דיווחה לקהל על רשימת ההישגים שלה בתחום הצעירים והנשים שעליהם היא אחראית בממשלה. בין השאר היא הקימה מרכזים לצעירים, קבעה שנת לימודים חינם באוניברסיטאות ובמכינות, ארגנה יועצי משכנתאות בכל הארץ, ועוד. היא הכינה גם "תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח להפוך את הצעירים למשאב לאומי".

בין הפעילים הבולטים שכיבדו בנוכחותם את המפגש ואת המארח איציק דדוש ראינו גם את רפי דואק, יחיאל חזן, ליאון ודני בנלולו, יורם שמעון, לילך דרשר, ליאור בן עזרא, שלומי גבאי ויואב דבוש, דני כץ, נסים עזרא, נחמן גת, אורי מיטלמן, דודו הלוי, אורי פרג' ואחרים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כשח״כ נאוה בוקר הגיעה לביקור אצל טלבי רונית

ליכודניק

נפטר הרב עובדיה יוסף

אריק זיו ויזר

השמאל הקיצוני כופה את דעתו באקדמיה

אריק זיו ויזר

תל-אביב חיבקה את איתמר

אריק זיו ויזר

עיתון אהב"ה יצא לאור

אלי חזן

נוטעים בשומרון לזכר משפחת פוגל

אלי חזן
דילוג לתוכן