32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

יו"ר הקואליציה אלקין : עוד נשוב לחומש

יו"ר הקואליציה ח"כ זאב אלקין התארח בשבת בשכונת מגורשי חומש ושא-נור בשבי שומרון במלאת 6 שנים להינתקות

יו"ר הקואליציה,  ח"כ זאב אלקין, ובני משפחתו התארחו השבת  בשכונת מגורשי שא-נור וחומש בישוב שבי שומרון, לקראת מלאת שש שנים לגירוש .
ח"כ אלקין התארחו במהלך השבת אצל תושבי שכונת המגורשים, חברי גרעין השיבה לחומש של "חומש תחילה".
במהלך השבת צפה ח"כ אלקין אל הישוב חומש, בהר שממול השכונה.
בצאת השבת אמר ח"כ אלקין:
"אין היום מישהו שצריך הוכחות  כדי להבין שתוכנית ההתנתקות היתה טעות נוראית, שמדינת ישראל  משלמת עליה עד היום את המחיר הלאומי, הביטחוני, החברתי , ובימים אלה אף המדיני.
 לא היה שום הגיון בפגיעה בישובים הישראליים   בצפון השומרון, ואני מצדיע למגורשים  מחומש   ושא-נור ולאנשי תנועת "חומש תחילה"   שכחלוצים לפני המחנה  מרימים את הדגל של השיבה לחומש". 
ח"כ אלקין, תושב כפר אלדד שבגוש עציון, השווה בין  חומש  ושא-נור לסיפור השיבה לכפר עציון לאחר שחרור האזור במלחמת ששת הימים – "כמו שאנשי כפר-עציון , שלא איבדו תקווה, זכו להקים מחדש את הישוב, כולי תקווה שנוכל ביחד לראות 'ושבו בנים לגבולם' גם בחומש ושא-נור בצפון השומרון. 
ההתישבות היהודית ביהודה ושומרון  זקוקה בימים אלה לחיזוק ועזרה בכל התחומים, ובראש וראשונה לתנופת בניה, שעשויה לפתור ולצמצם את רבים מקשיי הדיור לזוגות צעירים במדינת ישראל".
 
 במהלך יום השישי סיירו ח"כ זאב אלקין ומשפחתו ברחבי השומרון בלוויית  ראש המועצה אזורית שומרון, גרשון מסיקה, ויועצו יוסי דגן המרכז  את פרוייקט הסיורים בשומרון.
האורחים ביקרו בישוב ברקן ובחוות יאיר, שם אכלו ארוחת בוקר, השתתפו בנטיעת כרם יין חדש בישוב הר ברכה עם הרב אליעזר מלמד ותושבי הישוב ונפגשו לשיחה עם רב השומרון הרב אליקים לבנון ויו"ר ועד מתיישבי השומרון  בני קצובר.
בשכונת גבעת רונן שליד הישוב הר ברכה צפה ח"כ אלקין על נזקי ההצתות החוזרת ונשנות של ערבים ופעילי שמאל קיצוני והבטיח לפעול לעצירתן.
את ארוחת הצהרים אכלו עם איתי זר ותושבים  בחוות גלעד, משם המשיכו לישוב שבי שומרון.
 
 
הביקור התקיים במסגרת מבצע הסיורים בשומרון של היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון בשיתוף ועד מתיישבי השומרון, במהלכו התקיימו בשומרון למעלה מ-300  סיורי עומק בהם נטלו חלק שרים וח"כים,  וכן עשרות עיתונאים ומערכות תקשורת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר הכנסת וסגניתו ח"כ קורן נפגשו עם שופט ביהמ"ש העליון האמריקאי

Gilad Trugbild

ניצחון משכנע לוידל ברמלה : נבחר לראש עיר

אריק זיו

ח"כ דני דנון בסיור במאחזים ביו"ש ועל הכוונה לדחות את פינויים

אריק זיו ויזר

עינב לא צמח בר צמח מיים

אריק זיו ויזר

טובה מעוז במכתב נרגש לנתניהו

אריק זיו ויזר

מניפולציה רגשית מבית ידיעות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן