25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יו”ר הכנסת בקריאה לערביי ישראל: לא להיגרר לפרובוקציה

:” צה”ל נקט בפעולה הגנתית, ברמה הלאומית והאישית”.

“האירוע הבוקר היה התקפה מכוונת של גורמי טרור בסיוע קבוצות הנושאות את שם השלום לשווא. הכוחות נתקלו בהתנגדות אלימה וצה”ל נקט הגנה עצמית ברמה הלאומית והאישית. אנחנו מעניקים גיבוי מלא לצה”ל, שמנע את פריצת המצור ופעל ע”פ החוק הבינלאומי”.
 
ריבלין, ששוחח הבוקר עם אנשי רה”מ, עם מ”מ רה”מ השר יעלון ועם שר הביטחון ברק, הוסיף: “אני קורא לכל הצדדים במזרח התיכון לשמור על איפוק. האירוע הזה החל כפרובוקציה, כפעולה שנועדה לעודד את הטרור העזתי, וחובתנו העליונה והמיידית הייתה ונותרה למנוע כל אפשרות לפגוע בישראל ולהסלים אל המצב”.
 
“על האוניות היו גם כמה חברי פרלמנטים, ובהם חברת הכנסת זועבי. לבקשת בני משפחתה בררתי הבוקר את מצבה, והיא בריאה ושלימה. לצערי, היא בחרה ליטול חלק בפעולה המכוונת נגד ישראל ולניגוחה. הכנסת תיתן דעתה לכך, אך אין מקום להשוות מקרה זה לביקור בלוב”.
 
ריבלין קרא לאזרחי ישראל הערבים שלא להגרר לפרובוקציה. “יש בינינו ויכוחים אך גם בשעה הזו יש לזכור שנועדנו לחיות יחד. אסור לנו לתת לטרור להשיג את מבוקשו – להנציח את הסכסוך”.
 
בתשובה לשאלה אודות יחסי ישראל-טורקיה אמר ריבלין, כי הללו תלויי בטורקיה בלבד. “היא זו שבחרה ליטול חלק פעיל במחאה נגד ישראל. לישראל אין ענין ליצור משבר ולהחריף את היחסים בין המדינות. חברי כנסת שביקרו לאחרונה באנקרה התרשמו כי אין לטורקים ענין לשבור את הכלים, ויש לקוות שכך יוסיף להיות”.
 
יו”ר הכנסת ציין, כי בהתאם לאירועים משתנה סדר יומה של הכנסת. סיעות האופוזיציה משכו את הצעת האי אמון שהגישו, למרות העדרו של רה”מ מהארץ. ביתר הנושאים דנים בשעה זו היו”ר וסגניו בישיבת הנשיאות השבועית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הכנסת אישרה: דגל ישראל ייוצר רק בישראל

אריק זיו ויזר

סיור חברי הכנסת מהליכוד בחברון

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה מעדכן את שרי הליכוד

אריק זיו ויזר

מי מנסה להדיח את ח”כ הרב חיים אמסלם?

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה ראשונה: יוארך הניסוי בו הזכאים לגמלת סיעוד מקבלים את הכסף ישירות לידיהם

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת: לשיח בכנסת השפעה על אווירת הרחוב המתלהמת; קריאות הביניים הביאו להפיכתה לבלתי רלוונטית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן