26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

יוני נזכור אותך גיבור

תוסס בליכוד, ועדת חוקה ומזכירות הליכוד השבוע, איילה חסון ובן כספית, מאבק ליפתא, הגחלת לוחשת מירי רגב, עמית סגל מול אלפר, מחלנט בהצלחה

יוני נתניהו

מתברר כי דמו של יוני מותר. רק בגלל שהוא האח של בנימין נתניהו ראש הממשלה. מעניין מה היה קורה עם יוני לא היה האח של ביבי. פתאום יוני לא היה מפקד טוב הוא טעה שפתח בירי. יוני נתניהו היה מפקד מבצע שחרור החטופים באנטבה. תפקידו היה לקבוע מתוך שיקול דעת מתי לפתוח באש כדי שהמבצע יצליח. המבצע כידוע הצליח רק שהוא יוני לא חזר מהמבצע שהוא פיקד עליו.
עכשיו נחזור לביקורת.

בנימין נתניהו מואשם כי דאג להנציח את אחיו שנפל. האם יש מישהו שחושב שנתניהו לא צריך להנציח את יוני? כל בר דעת יודע כי תפקיד המשפחה ולא פחות מכך, תפקיד המדינה הוא לעלות על נס את מורשת יוני ולכן נקרא עוד אז המבצע על שמו של יוני נתניהו "מבצע יהונתן". זה היה עוד לפני שבנימין נהייה ראש ממשלה . לא רוצה לחשוב שאם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא היה מעלה על נס את מורשת יוני נתניהו. מה היו אותם מבקרים אומרים?  ברור שהיו משמיצים את ראש הממשלה על כך שהוא לא מנציח את אחיו גיבור ישראל.


 

סיכום הנסיעה לאפריקה.

יש לי בקורת אחת : למה נתניהו הקשיב לתקשורת ולא הלך לספארי .
נתניהו היה צריך לא לשנות את תכניות הנסיעה משום שהיא הייתה נסיעה חשובה מבחינה אסטרטגית למדינת ישראל ואין ספק כי מעז יצא מתוק.


איילה חסון

 

כאשר התבשרנו שאיילה עוברת לערוץ 10 היה רק דבר אחד שלא היה ברור : כיצד תסתדר איילה עם בן כספית?
בן כספית היה אדום לאיילה מאז פרשת אשכנזי שהחלה כפרשת גלנט ובהמשך נהפכה לפרשת אשכנזי. איילה הייתה הראשונה שהעלתה על נס את המעורבות של אשכנזי. היא, באומץ רב, לא נכנעה ללחצים שהגיעו מהעיתונאים על שנקטה עמדה על מה שהאמינה וראתה. גם התקפות חזיתיות של עיתונאים כולל בן כספית לא גרמו לה להתקפל.
לכן היה מוזר לראות את השניים בפאנל קבוע בכל יום שישי, השבוע התפרסם כי בן כספית מפסיק להופיע בחדשות עשר עם איילה.


בליכוד פנימה תוסס 

 

השבוע, זאב אלקין יו"ר לשכת הליכוד, פתח תהליך של דיונים במוסדות הליכוד כאשר בהמשך יש את וועדת חוקה של הליכוד ומזכירות הליכוד ובהמשך צפוי כינוס של מרכז הליכוד.
מתוך כל אלה צפויה החלטה בקרוב על ועידה חדשה כאשר נראה כי מערכת הליכוד בדרך לבחירות פנימיות – כלומר ועידה חדשה.

מזכירות הליכוד אמורה השבוע להתכנס כאשר על סדר היום דו"ח של המבקר שי גלילי הדורש החזרת כספים ממי שניהל את הבחירות האחרונות מומו פילבר.


ליפתא 

 

אמסלם מוביל את המאבק על אותם מקומות שבהם יושבים אזרחים על קרקע יקרה שעכשיו מנסים לנשל אותם זהו מאבק צודק ועקרוני שאמסלם מוביל את רוב אלו שנמצאים על הקרקע. מדינת ישראל שמה אותם לגור שם. חלק מהאזורים היו במשך שנים מרוחקים והיה עונש לגור שם היום מקומות אלה הם אזורי נדל"ן מבוקשים ועכשיו מנסים לדחוק את התושבים הגרים שם ומגדיר אותם כפולשים. הם גרים שם כבר שישים שנה ומעלה לכן המאבק של התושבים האלה הוא מאבק חשוב.
אין הבדל ביניהם לבין הקיבוצים והתושבים. שם לא רק שלא מפנים אותם נותנים לדור הצעיר קרקע לדירה.


מירי רגב

 

מירי  שמוציאה את הגרבוזים ואלמגורים מדעתם, מירי רגב הזיזה להם את הגבינה.
עכשיו, שנה וחצי כמעט מאז כניסתה לתפקיד, לא נפלו השמיים על התרבות הישראלית. מירי פתחה את תקציבי התרבות לא רק לקומץ שהיה נמצא במעגל של גילה אלמגור, נועם סמל וגרבוז, אלא תקציבי התרבות מגיעים אל קהלים שבעבר היו מודרים מתקציבי התרבות.


עמית סגל

 

עמית עיתונאי חרוץ ובעל יכולות. לא תמיד אני מסכים איתו אך אני מעריך אותו. לסוגיה של העימות שיש לו עם אורן חזן חזקה עלי כי נכבד כל החלטה של בית המשפט שם זה נידון. 
אך צד את עיני טור של רוגל אלפר. טור שיטנה שרוגל שופט את סגל על מעשי אביו מלפני שנים. מה הקשר על מעשי האב לעיתונאי החרוץ בתקופה הזאת? דווקא ממי שבא מהשמאל היינו מצפים שיקבל את האחר ולא יפעל ע"י הדבקת סטיגמות. ייתכן שאנו מצפים יותר מידי מאנשים קטנים .


מחלנט

 

 

בימים האחרונים אנו עדים לפעילות חדשה ברשת של דף פייסבוק שנקרא מחלנט. פעילות ברוכה ברשת אין ספק כי הקבוצה עלתה עם שלטי חוצות כאשר בינתיים אין גורם מזוהה מאחורי הדף.
מי שמנהל את הדף בחור צעיר ונחמד בשם גיבלי. אנו נשתף פעולה וגם קוראים לחברים עשו להם לייק. כל פעילות תבורך. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להפריט את הליכוד – יומן פוליטי -אריק זיו

אריק זיו ויזר

מנהרות הכסף יקרסו

אריק זיו ויזר

רק לא מחל בקלפי

אריק זיו ויזר

בוגי טועה כמו שריבלין טעה

אריק זיו ויזר

משיחיים OUT בגין IN

אריק זיו ויזר

הנה בא יו"ר המרכז הבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן