22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

יוזמה במרכז הליכוד להקמת משבצת מובטחת לייצוג נכים ברשימה לכנסת

תגובתו של שמחה סורצקי על פרסום הכתבה
חבר מרכז ונכה צה"ל קשה. בקבוצת נכי צה"ל הרוחות סוערות כרגע  כולם כיום יודעים שאנחנו הגוף החזק ביותר בליכוד ומנסים לתפוס טרמפ עלינו המטרה היא טובת נכי צה"ל כולם. אנחנו מתנגדים למינפולציות של שמעון שראל וליאור הררי

בחודשים האחרונים מתחזקים הדיבורים בדבר אפשרות להקדמה לבחירות לכנסת ומתמודדים מתרוצצים בין הכנסים והבוחרים כדי לקדם את מועמדותם. זה לא סוד שהמפלגות חפצות בתמיכת הקולות הצפים וכי אחד מהסקטורים המחוזרים הוא סקטור הנכים שעל פי נתוני הלמ"ס מגיע שיעורם לכדי 20% ממספר התושבים בישראל.

.בשנים האחרונות מופעל לחץ של ארגוני נכים על חברי הכנסת, להזרמת תקציבי ענק לשיפור הכנסת ומצב הנכים הירוד. הנכים זכו לאחרונה להישגים מסוימים בחקיקה בעזרת חברי כנסת נכים מהאופוזיציה שמנכסים לעצמם את אותן ההצלחות שחקיקתן הייתה תלויה בתמיכת חברי הכנסת של הליכוד.

למערכת נודע כי במרכז הליכוד מתנהלת פעילות ביוזמת השטח במטרה להוסיף לתקנון הליכוד הוראת שעה שתבטיח בחירת נציג מסקטור הנכים ברשימת הליכוד לכנסת ה 21. חבר המרכז רו"ח שמעון שראל המוביל את המהלך טוען שהישגי הכלכלה החזקה בתקופת שלטון הליכוד, מחייבים פתיחות והתחשבות בצרכי הנכים וכי הקצאת משאבים כספיים לטובת ציבור הנכים איננה מספקת. על אף שמדובר בפעילות שבסיסה הרעיוני נעוץ בחמשת ה- "מ" מים של ז'בוטינסקי, על הנהגת וחברי הליכוד להכיר בצורך בהעדפת טיפוח הנכים ותרגום התמיכה בסקטור הנכים לכוח אלקטוראלי אדיר, זאת בנוסף לסקטורים הקיימים של המיעוטים, העולים, הצעירים והנשים החדשות בליכוד. הקמת משבצת מובטחת ייצוג לנכים חשובה ועדיפה על מתן השוחד הפוליטי למפלגות קטנות שגורפות את הישגי החקיקה החברתית לעצמן וגם גורמות לתלות מוחלטת של הליכוד באותן מפלגות. דווקא הליכוד שחרת על דיגלו בחוקתו את הבטחת הייצוג למגזרים או סקטורים ברשימה לכנסת, התעלם מהעובדה שכוחו של סקטור הנכים ביחד עם בני משפחותיהם התומכים בהם הינו לפחות 33% מהאוכלוסייה או בתרגום אחר לכוח של לפחות 40 חברי כנסת. באותה הצעה מבקשים החברים שכדי להקל על הנכים, תתבצע הבחירה למשבצת הנכים באופן יוצא מהכלל ע"י מרכז הליכוד ולא ע"י כלל המתפקדים.

שמעון שראל שהנו מועמד ממחוז חיפה, טוען שרעיון הבטחת ייצוג למגזר הנכים הנו אקט חברתי של חברים שיש בחזותם או בהתנהלותם משום פגיעה מראש בסיכויי בחירתם וכי מסיבה זאת ניתנה העדפה מתקנת לבחירת האוכלוסייה החלשה של ח"כ חדשים מהמגזרים (סקטורים) והמחוזות בליכוד. עוד נטען כי בהבטחת הייצוג למגזר הנכים יצליח הליכוד לגייס אוכלוסיות חדשות שיוסיפו מנדטים וחברי כנסת לליכוד ויבטיחו את שלטונו וחסנו ללא תלות במפלגות הקטנות וכי בחירת נציג נכה לכנסת ה 21 תהא לטובת אוכלוסיית הנכים, לטובת תנועת הליכוד ולתפארת מדינת ישראל..

הכותב הנו רואה חשבון,נכה צ.ה.ל חבר מרכז מיוזמי איחוד תנועת הליכוד ומיוזמי הפעלת מרכז הליכוד הראשון



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המטה החרדי בליכוד נפגש עם סגן שר הביטחון

אלי חזן

אפליקציה שתשגע את הליכוד

אריק זיו ויזר

ערבובים ברמת גן

אריק זיו ויזר

לא תשימו את גל הירש – לא יהיה לכם 61 !

אריק זיו ויזר

כחלון: "שאמה יהיה שר ואתי תלמי תחליפו כח"כית"

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של אלי דיין על מות אחותו

אלי חזן
דילוג לתוכן